היום של הילדים: צעצועים, בגדים וטרנדים חדשים

מחר יחול יום הילד הבינלאומי וחנוכה כבר בפתח, ואין כמו מתנות המיועדות לילדים כדי לחגוג. ככה זה כשאנחנו המדינה המובילה בילודה בין כל מדינות הOECD 

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 19/11/17 15:02 א בכסלו התשעח

היום של הילדים: צעצועים, בגדים וטרנדים חדשים
מתנות , צילום: shutterstock

אם יש למישהו בעולם המערבי, שגם ישראל משתייכת אליו, סיבה לחגוג את יום הילד הבינלאומי ב-20 בנובמבר, זה ליהודים החיים בארץ הזו. לפי כמעט כל הסקרים שנערכו בנושא, העם היושב בציון הוא הפורה יותר מבחינת הילודה, בין כל מדינות ה-OECD. ומאחר שנהוג לתת מתנות בשמחות, וגם קרבתו של חג החנוכה מעוררת את הרצון והחשק להצטייד במתנות, ריכזתי חידושים בתחום המשחקים, הצעצועים והבגדים, שראוי לאמץ.

נתחיל בחגיגת יום הולדת עם המותג החדש Briday המציע מוצרי נייר כמו מכוניות נייר מתקפלות המשמשות כמגשי מזון, קונוסים מעוצבים לממתקים וחטיפים, ועוד. פרטים בפייסבוק, אינסטגרם ובטלפון 03-5103030. 

ליום ההולדת

ליום ההולדת צילום: בועז לביא

באותו נושא לחברת ישראטויס יש שני פזלים חדשים, 48 חלקים, אחד בוורוד לבנות, ואחד בכחול לבנים, המציגים מסיבת יום הולדת. לישראטויס גם פאזל חדש לכבוד 70 שנות עצמאותנו עם ילדים מניפים דגלים וכל מילות "התקווה". חשוב ומומלץ.

ישראטויז

ישראטויז צילום: יח"צ

בחמש תערוכות צעצועים ומשחקים שהתקיימו בשבוע שעבר, גיליתי שחברת דיאמנט צעצועים היא היחידה שקיבלה אישור של מכון התקנים לערכת הסליים (העיסה דמוית הבוץ הדביק והאיכסי שילדים אוהבים), ושיש לה גם חול קינטי צבעוני (גם זה להיט בקרב הטף). החל בכ-15 שקלים. 

 

דיאמנט

דיאמנט צילום: יח"צ

אבל החידוש המלהיב ביותר של דיאמנט צעצועים הוא משחק בשם קורטקס (כ-80 שקלים), המכיל 8 אתגרי חשיבה (זיכרון, קואורדינציה, הגיון, זיכרון על פי מישוש ועוד), מגיל 8 ועד 99...

דיאמנט

דיאמנט צילום: יח"צ

לחברת "פלפוט" יש קופסת אספנים עם קלפי שחקני על בליגות השונות (גמר ליגת האלופות ייערך בקייב ב-26.5.2018), וגם כרטיס חבר עם קוד דיגיטלי המקנה הטבות. מומלצת גם מנורת קריסטל מסתובבת של הלו קיטי, מטוסי על, סמי הכבאי ועוד, בכ-50 שקלים.

פלטפוט

פלטפוט צילום: סטודיו פלטפוט

מנורה - פלפוט

מנורה - פלפוטצילום: יח"צ

רשת סטימצקי משווקת משחק חשיבה בשם "כיפה אדומה", עם 48 חידות המובילות לעבר הבית של סבתא או מקדמות את הזאב לאותו היעד. הערכה כוללת גם ספר. כ-150 שקלים. 

סטימצקי

סטימצקי צילום: יח"צ

בתערוכה של גטר צעצועים גיליתי איך מעודדים ילדים לעסוק במדעים, בערכות מקסימות בשם EIN-O CSIENCE כולל בניית אלקטרומגנט או גידול גבישים של קריסטל בצבעים שונים. חבל רק שלא הקפידו על הגהה ועל קופסת הגבישים כתוב: "הגידול עורך כשבעויים", הטעות כאמור במקור. 

גטר

גטר צילום: יח"צ

הפתעה מענגת בתחום עידוד ילדים לחשיבה תוך כדי משחק, הוא המגזין הצבעוני והמעוצב "חלבלובון" שסיסמתו: "זמן נייר במקום זמן מסך". חידות טריוויה, מבוכים, שירים, סיפורים, משחקים נתלשים, אתגרי זיכרון, מפת עולם לצביעה, ציורים לגזירה והדבקה ועוד - ללא מודעות וללא חומר פרסומי. מחירו 25 שקלים והוא שווה כל שקל. בהחלט מתנה ראויה. לפרטים נוספים: 04-6649920. 

חלבלובון

חלבלובון צילום: יח"צ

בתערוכה של טופ פליי כבשה אותי כרית פרווה, עם איור גדול של פני בובה עליה, שאין ילדה שלא תרצה להירדם כשהיא מחבקת אותה, ומכונית שלט מתנועעת בסיבובים מטורפים ומצחיקים שאכן נקראת "הזבוב המשוגע". מומלצת בחום.

טופ פליי - כרית

טופ פליי - כרית צילום: יח"צ

טופ פליי - מכונית

טופ פליי - מכונית צילום: יח"צ

מעדיפים מתנות ביגוד? ברשת AMERICAN EAGLE OUTFITTERS KIDS לילדים במידות 4-16 יש בגדי בנות בסגנון הבוהו שיק באפור ושחור או לבן וורוד מקטיפה וסטן או ג'ינס וויסקוזה. כולל רקמות פרחים, ניטים ופנינים. ולבנים יש בגדים בחאקי וירוק צבאי.

אמריקן איגל

אמריקן איגל צילום: יח"צ

ברשת  THE CHILDREN'S PLACE במידות 0-14 יש בגדים חמים בוורוד, כחול, בורדו וסגול לבנות, חלקם בהדפסים פרחוניים, וגם נעליים ותיקים, צעיפים וצמידים, גרביים ואביזרי שיער, תואמים לכל שמלה. לבנים סולם הצבעים הוא כחול, צהוב, חום ולבן ואיורי בעלי חיים.

ברשת MANGO KIDS קולקציית הבנות כוללת חולצות עם שרוולים תפוחים וחצאיות טול שהן עכשיו טרנד מוביל, בצבעוניות של שחור, אפור, ורוד, בורדו, חרדל. מחיר השמלות מתחיל בכ-80 שקלים. לבנים הטרנדיות מכתיבה סגנון רוק אנ'רול בשחור וחאקי.

מנגו

מנגו צילום: יח"צ

הכי טרנדית היא רשת NOIZZ המיועדת רק לבנים, גילאי 3-13. שם אפשר להתעדכן בכל הסגנונות המקובלים נכון לרגע הזה. למשל ז'קט ג'ינס שחור עם קרעים וניטים שאם תביאו לבני המשפחה יזכה אתכם במבטי הערכה. הז'קטים עולים שם כ-100 עד כ-250 שקלים. 

נויז

נויז צילום: שי יחזקאל

ברשת סולוג (מידות 4-18 לגילאי 2-12) מאזכרים את דור ה-Z, המאופיין כוויזואלי, גלובלי וטכנולוגי, שאוהב מראה אורבני, נונשלנטי ומתובל בשיק (כן, המון ביטויים לועזיים גם הם חלק מהעניין), ומציעים בין היתר חצאיות פליסה מוזהבות, שמלות קטיפה עם צווארון פייטים בצבעי יין וטורקיז כהה, שמלה עם טול ועוד. הרשת כוללת גם בגדי גי'נס של לי קופר, כולל חצאיות ג'ינס עם נגיעות של ורוד נוצץ. 

סולוג

סולוג צילום: הילה שייר

עוד המלצה חמה היא רשת סקופ לנעליים, עם מודעות אופנתית גבוהה ומחירים נמוכים. בין היתר, מומלצים שם מגפי בנות כסופים בסגנון "נפוח".

סקופ

סקופ צילום: עמירם בן ישי


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן