האם רביטל ויטלזון וקובי אריאלי עושים שבת בכרמי הנדיב?

מאות תושבי שכונת כרמי הנדיב השתתפו במפגש טעמים אקסלוסיבי על במת ענק שהוצבה בלב השכונה, זאת לרגל חגיגות השנה לשכונה ולקראת אכלוס מאה משפחות נוספות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/18 13:29 ד בכסלו התשעט

האם רביטל ויטלזון וקובי אריאלי עושים שבת בכרמי הנדיב?
צילום: יצחק קלמן, צילום: יח"צ

לרגל שנה לאכלוס 222 משפחות שלב א בשכונת "כרמי הנדיב" התקיימה בשכונה תחרות בה התמודדו נציגים מכל בניין. קבוצת הבישול ששלח כל בניין הורכבה ממספר נציגים שבישלו יחד את מנת הדגל שהיו מגישים במסעדה שתוקם ב'כרמי הנדיב'.

צילום: יצחק קלמן

התחרות שהתקיימה הונחתה על ידי העיתונאית דינה אברמסון והמנות נטעמו ונשפטו על ידי הסטנדאפיסטית רביטל ויטלזון יעקבס, כשלצידה איש התקשורת האהוב קובי אריאלי ששימש בעבר בין היתר כמגיש בתוכניות בישול בערוצים המרכזיים בישראל ועל ידי אורטל ליבר סמנכ"ל השיווק של חברת 'רוטשטיין'.

קובי אריאלי מספר: "יותר מפעם אחת במהלך התחרות מה שעבר לי בראש זה איך אני משיג פה הזמנה לשבת" ורביטל מסכמת "שכונה יפה עם אנשים מקסימים וגם האוכל היה וואהו"

צילום: יצחק קלמן

כרמי הנדיב היא שכונה חדשה בקריית מלאכי בין כפר ורבורג לבאר טוביה המשלבת בתוכה קהילה איכותית, מגורים ברמה גבוהה, וקירבה למרכז הארץ. היא ידועה בכינוי "הלב של ישראל" ולא רק בגלל מיקומה אלא גם בזכות הקהילה החמה והאוהבת המאכלסת אותה.  הדירות בפרוייקט הן בסטנדרט גבוה ואף מציגות תפיסת עולם ירוקה בה מקפידים על טיפוח סביבה נטולת מזהמים ובנייה שחוסכת באנרגיה . יזמי השכונה רואים בו בפרויקט אתגר של ציונות 2019 זאת בשל הצפי הכולל להקמת כ-3,200 יחידות דיור בסה"כ והכפלת העיר קריית מלאכי בשנים הקרובות.

עוד ניצפו באירוע ראש עיריית קרית מלאכי מר אליהו ללו זוהר, סגן ראש העיר שמעון חזן ועו"ד שלום וסרטייל מיזמי השכונה ויו"ר חברת ציפחה אינטרנשיונל

האירוע עצמו הופק על ידי משרד הפרסום מותג בבעלות יהודית יפרח.