ביקורים מלכותיים: קייט מתאימה את הבגד לצבעי המדינה

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור- קייט בהתאמת בגדים מושלמת

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 03/10/19 12:02 ד בתשרי התשפ

ביקורים מלכותיים: קייט מתאימה את הבגד לצבעי המדינה
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

ויליאם וקייט יצאו אתמול לפגישה במרכז אגא חאן בלונדון, כביקור מקדים לקראת הביקור שלהם בפקיסטן בהמשך החודש. 
 


השמלה היא שמלת שיפון של Aross girl x Soler. הגזרה המתרחבת, הכיווצים במחשוף והשרוולים המתרחבים הם בחירה קלאסית. החצאית ארוכה יותר מתוך כבוד למרכז האגא חאן, שהוא מרכז איסלאמי. 


/>  

העגילים הם של המעצב הפקיסטני Zeen, ועלו שמונה דולר. 



ירוק, כזכור, הוא אחד הצבעים החביבים על קייט, שגם מחמיא לנתונים הטבעיים שלה; העיניים, השיער וצבע העור. עם זאת, הבחירה בירוק הגיעה הפעם לא רק מאהבה, אלא ממניע נוסף. ירוק הוא צבעו של דגל פקיסטן. 



השימוש בבגדים כמחווה מכונה ״התלבשות דיפלומטית״, והוא חלק מהפילוסופיה לפיה מלך צריך להיראות. כשבן מלוכה מגיע לפגישה או יורד ממטוס, עוד בטרם הוא אומר מלה, הוא מצולם ונראה. על ידי הבגדים שהוא בוחר, הוא מעביר מסר. 

קייט מתמחה בזה מיום נישואיה. היא יודעת שהיא מצולמת והבגדים שלה נבחנים, מדוברים בכל העולם ונחטפים מהמדפים. 
היא גם יודעת, שכבת מלוכה בריטית, חלק מהעניין הוא לקדם אופנה בריטית. ולכן, בביקורים בחו״ל, היא משלבת מעצבים בריטיים ומקומיים, ומשחקת עם הצבעים והאלמנטים העיצוביים. 



בביקור הרשמי הראשון שלה, ב2011 בקנדה, קייט לבשה שמלה לבנה של הרשת האנגלית reiss (שהיא לבשה לתמונות האירוסין שלה) וכובע אדום של Lock & Co מעוטר בעלי מייפל. הלבן והאדום הם מחווה לדגל הקנדי, והמייפל הוא העץ הקנדי הרשמי. סיכת עלה המייפל ניתנה לה בהשאלה מהמלכה.



בשנת 2012, במהלך ביקור במלזיה, היא לבשה שמלת ערב לבנה של אלכסנדר מקווין הבריטי, מעוטרת כולה בפרחי היביסקוס, הפרח המלזי הרשמי. 


/>
בשנת 2014, בביקור הרשמי הראשון עם ג׳ורג׳ בניו זילנד, קייט לבשה מעיל אדום, אחד מצבעי הדגל הניו זילנדים. המעצבת היא הבריטית קתרין ווקר. היא ענדה סיכת שרך, הצמח הרשמי של ניו זילנד, שקיבלה בהשאלה מהמלכה. 


/>


בביקור נוסף בקנדה, הפעם כבר עם שני ילדים, בשנת 2016, קייט לבשה שמלה בעיצוב אישי של ג׳ני פקהאם, בצבע כחול של מחוז בריטיש קולומביה, שם החל הביקור. הכובע, של Lock&Co, מעוטר בעלי מייפל. גם סיכת המייפל של המלכה הפציעה שוב.
אם כבר דיברנו על קנדה, הנה התמונה הכי מפורסמת שלה מאז: 


וטיפ אופנתי לסיום. הנעליים והתיק של קייט הם בצבע ירוק, אך בגוון שונה מהשמלה. כך היא יוצרת עניין בהופעה. 


 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.