אחרי החגים יתחדש הכל - אולי עדיף להתחדש לפני?

הרוח הקרירה שהרגשנו בימים האחרונים מבשרת על בוא הסתיו והחגים, לפני החגים זו הזדמנות טובה לעשות כל מיני שינויים, לדאוג לטיפוח העור והפנים, לעשות שינוי בצבע השיער ולצרף את הילדים לניקיונות הבית עם שואב האבק המשוכלל. חידושים לקראת החגים

חדשות כיפה נעמה 15/09/19 13:47 טו באלול התשעט

אחרי החגים יתחדש הכל - אולי עדיף להתחדש לפני?
הממליצה

ראש השנה יחול בעוד כשבועיים ועימו מגיעה השנה החדשה ועונת הסתיו. אצלנו כבר מורגש מעבר העונות, אפשר להבין את זה מהרוח הקרירה שמגיעה בערב, מהעובדה שבבוקר הילדים מבקשים שכבה עליונה דקה שאותה יוכלו להוריד בהמשך היום, וגם עם כל מיני תסמיני עור שמופיעים ומפגינים את העובדה שעובר על גופנו משהו, וזה לאו דווקא משהו טוב.

כאשר אני שמה לב לזה אני נכנסת לכוננות ומגבירה את שגרת הטיפוח שלי, יותר נכון לומר, מתחילה אותה. אצלי זה מתמצה בעניין של לשים לב, ולהקדיש זמן. מציאת המוצרים המתאימה היא נושא נוסף אבל לאחרונה נתקלתי במוצרים של קטרינה. נכנסתי לאתר ובחרתי לעצמי קרם אנטיאייג'ינג לעיניים, כי מדובר באזור הכי רגיש ועדין בפנים, ומקדם הגנה לפנים שגם מעניק להם לחות, מגן מקרני השמש ונותן הרגשה מאוד נעימה וקלילה ודיאורדורנט, כי כבר מזמן אני במחשבות על לעבור למוצר טבעי במקום הכימיקלי.

קטרינה התחילה את דרכה כאשר היתה רוקחת את המוצרים במטבח הביתי במשך 10 שנים. עד היום היא פיתחה כ100 נוסחות בתחום הקוסמטיקה ומקפידה על חומרי גלם איכותיים. הכל כמובן מאושר על ידי משרד הבריאות וקיבל תו תקן אורגני מחמיר (cosmos) ומיוצר מ 100% מרכיבים טבעיים שלפחות 70% מהם גודלו בגידול אורגני. אחד מהעקרונות בהם היא מאמינה ושמכתיבים את דרכה היא שימוש במינימום מוצרים בשגרת הטיפוח בשל היותם מרוכזים, חסכוניים ופעילים, ומטרתה היא להגביר מודעות לשימוש בקוסמטיקה בריאה, ושכולנו נלמד לקרוא תוויות כדי לדעת במה אנחנו משתמשות. המוצרים הגיעו באריזה יפייפיה, קרם העיניים עדין בדיוק כמו שרציתי, ולא מכביד על העור וקרם הפנים נספג במהירות ומאוד נעים למגע.

צילום:@hugandtag

 

מעל לקרם הפנים, רגע לפני שאני יוצאת מהבית, אני מרגישה צורך לקבל זריקה של אור לפנים, משהו שיגרום לי לא להראות כאילו קמתי לפני רגע ולעור כאילו הוא ממש לא מתכוון לקום לשום מקום בזמן הקרוב. בדיוק לשם כך נועד השימר, אותו המוצר שלאירועים אני אוהבת להשתמש בו, עוזר לי גם עם נגיעה קלה בנקודה המתאימה בלחי, שפשוט מוסיפה קצת חיוניות לפנים שלי וקצת מאירה את יומי. השימר של מייבלין מגיע בפורמט שאני אוהבת: עיגול גדול ונוח עם מכסה שקוף שעוזר לי לזכור בדיוק איזה גוון מתקבל. הוא מוצע בגוון של זהב או אפרסק כך שמתאים לי למטרות השונות: את הזהב אני שומרת לאירועים, חגים והזדמנויות חגיגיות, בעוד באפרסק אני משתמשת על בסיס יומיומי. השימר מכיל פיגמנט שימרי מטאלי עוצמתי שמחזיק מעמד על עור הפנים עד לסוף היום. מחיר: 40 ₪

צילום: יחצ

לקראת החגים אני מתלבטת אם לעשות צעד נועז ולנסות לראשונה בחיי, לצבוע את השיער. ייתכן והסיבה לכך היא שכאשר מגיעים לגיל מסוים, בו לסביבה כבר יש קצת פחות השפעה על מחשבותינו והחלטותינו זה הזמן לעשות צעדים אמיצים. האתגר הוא ההשקעה הנלווית, שכן למרות כיסוי הראש, אני בטוחה שהעניין הזה יצריך איזושהי רמה של תחזוקה. אחד הדברים שקשה לי לראות אצל אחרות, במיוחד כאלה שצובעות לבלונדיני, זה את הנטייה של השיער לקבל גוון כתמתם, או צהוב חזק, קרוב לשורשי השיער. אך לאחרונה נתקלתי במוצר של מותג אוולנץ, פרי פיתוח ישראלי של 2 שותפים, המכיל 3 חלבונים הגורם לכך שהגוון הזה מתרכך ומתנקה. מסיכת השיער "סילבר" מגיעה בלויית שמפו, ושניהם בעלי פיגמט סגול המנטרל את הצבע שמופיע. כדאי להשתמש בו גם כאשר מופיע שיער השיבה, משום שהוא מצליח לשקם ולהחזיר את הברק והצבע הטבעי. מחיר: 240  ₪.

צילום: shutterstock

החגים זו הזדמנות טובה לעשות כל מיני שינויים שכאלה, נקודת זמן כזו שמרגישה כאילו מתחילים משהו חדש וכדאי לשפר כמה דברים. אצלנו אני מקווה שהשנה אצליח להטמיע אצל הילדים את הנושא של עזרה בניקיון וסידור הבית. כיום יש אביזרים שעוזרים ומקלים על העניין כך שממש לא מדובר ב"ביג דיל"-שואב האבק מאפשר גם לילדים לבצע את המטלה הזו בלי קושי. הגרסה החדשה מצוידת במודד קיבולת התא המשתמש באלגוריתם ייחודי הלומד כיצד פועל המכשיר במרוצת הזמן, כדי לחשב את זמן הפעולה הנותר תוך התייחסות למצב השאיבה, סוג המכשיר וסוג המשטח. המכשיר פועל עד 60 דקות עבודה רציפה בלי חיבור לחשמל וצג LED מפגין 3 מצבי עבודה מצב אוטומטי AUTO המזהה ומתאים את עצמו באופן אוטומטי, מתאים בחוכמה את העוצמה בין שטיחים לרצפות, מצב מירבי – BOOS עם ניקוי אינטנסיבי למצבים קיצוניים בלבד ומצב חיסכון ECO בעל זמן פעולה מרבי לניקיונות ארוכים יותר. מחיר: דגם אבסולוט ABSOLUTE V11 - 3,490 ₪, דגם טורק Torque V11 - 3,190 ₪. 

לטורים נוספים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן