איזה מזל שקייט ומייגן לא למדו סטיילינג מהמלכה

במהלך שישים ושבע שנות המלוכה של המלכה אליזבת, היא סיגלה לעצמה בחירות סטיילינג חריגות שהפכו מזוהות עימה. אז מה קייט ומייגן בחרו ללמוד ממנה? רונית בליי וינגרטן עם התשובה

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 07/06/20 09:33 טו בסיון התשפ

איזה מזל שקייט ומייגן לא למדו סטיילינג מהמלכה
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

המלכה אליזבת ציינה בשבוע שעבר שישים ושבע שנים להכתרתה, שנערכה בשלושה ביוני, 1953. היא שברה את כל שיאי הכהונה למלך בממלכה הבריטית, מאז כינונה לפני אלף שנים, והיא האישה המכהנת בתפקיד ראש מדינה במספר השנים הרב ביותר בהיסטוריה של העולם.

 

 

המלכה אליזבת אינה חובבת אופנה. כבר כשהתכוננה להכתרתה, כצעירה בת עשרים וחמש, היא נעזרה בשירותי הסטיילינג של אמה, המלכה אליזבת האם, ובשירותי המעצב נורמן הרטנל, שעיצב גם את שמלת הכלה שלה. 

 

 

במשך העשורים הרבים בהם היא יושבת על כס המלכות, המלכה בנתה לעצמה מלתחת ענק, הכוללת שמלות יום; שמלות ערב; מעילים; כובעים ופרוות. עבור המלכה, אשר חלק גדול מתפקידה הוא להיראות, הבגדים הם כלי עבודה, ממש כמו מרקרים צבעוניים.

בדומה למרקרים, תפקידם של הבגדים הוא להדגיש אותה ולהבליט אותה בקהל גדול, על אף קומתה הנמוכה. כי מלך צריך להיראות. מתוך העיקרון הזה, היא אינה מתחשבת בטרנדים צבעוניים אופנתיים, ולובשת את הבגדים לפי התאמה לאירוע והעונה. 

 

 

כאשר קייט ומייגן הצטרפו למשפחה, הן אימצו את הצבע, כחלק מהתפקיד. פעמים רבות, הצבע אינו טרנדי, והן זכו לביקורת אופנתית, אך בסופו של יום, שתיהן הצליחו מאוד לשלב בין האופנה, הקלאסיקה וכל צבעי הקשת. 

 









 

 

כאישה בעולם של גברים, המלכה מעולם לא פחדה להעז, להביע דעה, לעמוד על שלה וללבוש את הצבעים הבוהקים ביותר. נכון, היא נולדה למלוכה, אבל כל אחת יכולה לבחור להיות מלכה, ופשוט להעז ולחלום, בכל תחום ובגדול.

 

 

לטורים קודמים