הלוק הנכון לחג השבועות - הוא בכלל צבעוניות ונקודות

שבועות כבר בפתח, וכולם מדברים על הצבע הלבן ללוק מושלם, אבל האמת היא, שזה בכלל הזמן לחזור אחורה, וליהנות מהצבעוניות. מבולבלות? עשינו לכן סדר, כדי שתגיעו לחג הכי מעודכנות שיש

חדשות כיפה זהר יוסף נגר - מעצבת אופנה 25/05/20 10:21 ב בסיון התשפ

הלוק הנכון לחג השבועות - הוא בכלל צבעוניות ונקודות
צילום: shutterstock

האביב כבר כאן, והוא עושה לנו חשק למלא את הארון בקולקציה חדשה. אבל רגע לפני שאתן מסתערות על החנויות, חשוב שתדעו, הטרנד החם ביותר - הוא לגמרי רטרו. כן כן, טרנד הנקודות שאנחנו מכירות בעיקר מתמונות של פעם חזר, והוא כאן כדי להישאר.

הייחודיות שלו היא, שעל אף השובבות שהוא משדר, ניתן למצוא אותו היום גם בבגדים מחויטים, בצבעוניות אחרת ובגדלים שונים. כמובן שגם הפרחים עוד איתנו, אבל הנקודות שולטות לגמרי. אז אם אתן שואלות אותי, בחג הזה - אל תלבשו לבן, ולכו על הצבעוניות, ולא סתם צבעוני- צבעי הפסטל המושלמים של הקיץ וגם צבעי גלידה מטריפים.


אז איך עושים את זה נכון? הנה כמה עקרונות שכדאי להכיר:

רטרו- כפי שאמרתי, הדפס הנקודות הוא נכון מאוד עכשיו, אבל גם דומיננטי מאוד, ולכן הטיפ שלי הוא, להתאים לו תוספות נלוות חלקות בלבד. למשל: לשמלה התכלת אתאים נעליים+ מטפחת בצבע צהוב או אדום או ורוד בייבי או עתיק, והכל חלק. לשמלה הוורדה אתאים נעל+ מטפחת בתכלת. 

תכשיטים- מומלץ עדינים, ובצבע נטרלי (לרוב בצבע הנקודות)

(banna)

 

(scoop)

 

(hadaradesign)

 

(aldo)

 

 

צבעי הפסטל- כל אחת יודעת בדרך כלל אילו צבעים מחמיאים לה ואילו פחות, עם הידע הזה נעשה תיאום מושכל, של גזרה המחמיאה לנו למבנה הגוף.

בגד חלק - לפעמים כאשר מדובר בבגד בצבעי הפסטל, לא צריך גזרה מיוחדת או הדפס טרנדי כדי להיות יפה וחגיגי, פשוט משום שהצבע עושה את שלו. אם בחרנו בשמלה או חליפה חלקה, נתאים לזה נעליים בצבע נועז יותר (אפשר גם מקושקש), ומטפחת מעניינת, המשלבת את הצבע של השמלה עם צבע הנעליים.


 

(מקימי)

 

(פסיפס מטפחות)

 

 

וטיפ אחרון- אל תפחדי להעז, זו בדיוק העונה להתפרע עם התאמות צבעוניות. 

חג שבועות שמח!