חוזרים לשגרה עם קרוקס

בשורה כפולה ומשמחת - חנויות קרוקס בקניונים נפתחות לקהל הרחב, ובנוסף, מציגה הרשת ליין חדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/20 13:29 יג באייר התשפ

חוזרים לשגרה עם קרוקס
קרוקס, צילום: צילום מסך

אין ספק כי אחת ההפתעות של התקופה המאתגרת שעברנו לאחרונה, הם אחוזים הקנייה הגבוהים הגבוהים בחנויות האון ליין. אבל עכשיו, עם פתיחת הקניונים, אפשר לחזור ולהסתובב בין המדפים, ולגלות בחנויות ליין חדש של קרוקס, עבור כל המשפחה.

הפעם עם טוויסט מרשים, בשיתוף פעולה עם רשת  WESHOES. הרשת משיקה קולקציית קיץ מרעננת וחדשנית, נוחה ואופנתית, המציגה את כל הטרנדים הנכונים לקיץ הקרוב עם צבעי המפתח של העונה, הלא הם גווני הפסטלים, טקסטורות רבות, אפליקציות, מטאלי ומנצנץ.

המותג הוותיק והאהוב, ממשיך לחדש ולהפתיע עם קולקציית סנדלים וכפכפים בסילואטים חדשים ומפתיעים, ואף הקלוג האהוב מקבל העונה גרסה נשית עם פלטפורמה, זהו התרגום הנגיש  לבלנסיאגה של לפני מספר עונות. קולקציה זו מאופיינת בנעליים קלות יותר, רכות יותר ומעוצבות על פי צו האופנה העכשווי בעולם.

העונה, חברת קרוקס יצאה בקמפיין Come as you are, המתווה את הגישה, כי כל אחד צריך להרגיש טוב ונוח בנעליו, בדרך שבה הוא בוחר לצעוד ומותאמת לאורח חייו. וכל אחד יוכל למצוא בליין החדש, את הנעל הנוחה והמושלמת עבורו.

כיום הרשת מציגה מעל עשרים מותגים בינלאומיים, ביניהם:CROCS,BLUNDSTONE MOSES  SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN  ורבים אחרים. 
בנוסף, ישנם גם מותגי הפרייבט לייבל - CANDY, MAGMA  ו- SEVENTY NINE. 

רשת החנויות Weshoes  מונה כיום מעל 60 סניפים מצפון ועד דרום. בנוסף, הרשת אוחזת בחנות אונליין מצליחה. המגוון בחנויות רחב, ונותן מענה אופנתי, איכותי ונוח לקהל לקוחות מגוון של נשים, גברים וילדים. 

קרוקס

קרוקסצילום: צילום מסך