גם קייט משקיעה פחות - כשהיא עובדת מהבית

בימים אלה, וויליאם וקייט משלבים כמו רבים מאיתנו, עבודה מהבית יחד גידול ילדים. ואת העומס הרב בו היא נתונה, אפשר להבין דווקא מהציפורניים

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 02/04/20 16:23 ח בניסן התשפ

גם קייט משקיעה פחות - כשהיא עובדת מהבית
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

בימים אלה, וויליאם וקייט משלבים, כמו רבים מאיתנו, עבודה מהבית וגידול ילדים. כזכור, בני המשפחה המבוגרים יותר נמצאים בבידוד, והארי ומייגן בארה״ב, לשם עברו השבוע מקנדה. ועיקר עומס העבודה מונח כרגע על כתפיהם של וויליאם וקייט. השבוע התפרסמו תמונות ממשרדם הביתי. 

 

חדי וחדות העין, יבחינו בכך שקייט מצולמת נטולת מניקור ולק. בחודש שעבר, קייט אירחה קבלת פנים בארמון באקינגהם, לבושה שמלת ערב של ג׳ני פקהאם, שהיא לבשה בביקור בהודו בשנת 2016. 

 

לקבלת הפנים, שנערכה טרם ההגבלות באנגליה, קייט הגיעה נטולת מניקור. 

 

גם לביקור באירלנד, שנערך בחודש שעבר, קייט הגיעה בציפורניים ערומות. 

 

 

ההשערות מגוונות. מאלרגיה לצבע ועד ההשערה שהיא מעבירה מסר של ״אני אמא עסוקה לשלושה ילדים ואין לי זמן״.  הפרוטוקול המלכותי, אף שהוא אוסר על צבעים בולטים כמו אדום, דווקא מעודד צביעת ציפורניים בגוונים עדינים, וידוע שקייט, כמו גם המלכה, מעדיפות את צבעי הוורוד הבהיר של חברת Essie. 


 

קייט השתמשה בצבעי החברה גם ביום החתונה שלה. 

 

בימים אלה, בהם אנחנו נאלצות לשנות הרגלים, רובנו מסתובבות בציפורניים נטולות צבע. ולכבוד החג, אפשר לנסות למרוח לק לבד בבית, או לאמץ, כמו קייט, את המראה הטבעי. ובכל מקרה, עם מניקור או בלעדיו, בשמלה חדשה או בשמלה מהארון, הלילה הזה, כולנו דוכסיות וכולנו בנות חורין. 

חג כשר ושמח!

 

לטורים קודמים