באנו חושך לגרש: איך לייצר לוק צבעוני מושלם?

הימים של חנוכה הם הימים הכי חשוכים בשנה, זה הזמן להדליק בו אור, ולא רק על ידי נרו החנוכייה, בואי ללמוד איך להוסיף אור במראה שלך, על ידי שילוב בגדים צבעוני תוכלי להאיר ולהיות מוארת, אז איך עושים את זה? כל הטיפים בטור הסטיילינג

חדשות כיפה טליה שושן 30/12/19 08:30 ב בטבת התשפ

באנו חושך לגרש: איך לייצר לוק צבעוני מושלם?
צילום: shutterstock

בתקופה הכי חשוכה שתלנו חג מלא אור שלא יהיה לנו עצוב וכדי שלא ניפול לדכדוך חורף, אנחנו יכולות לנצח את החושך על ידי בגדים, בגד חדש תמיד משמח ומעלה את המצב רוח ובימים שאומרים בהם גם ככה הלל זה בכלל סיבה טובה להתחדש!
אבל אפשר גם לגרש את החושך על ידי לבוש צבעוני וכייפי שמשמח וגורם לנו להרגיש יפות ולהראות מדהים. 

אז איך משלבים צבעים שיתאימו בתוך כל ים הצבעים? 
לפעמים אני שומעת נשים שמפחדות לשלב כי אין להן אומץ או כי הן מרגישות שלא יודעות לשלב, או שהן חוששות לשלב לא נכון ולהראות ליצניות.

אז לכבוד חג האור והיופי קבלי את הטיפים שלי לשילובי צבעים בסטייל: 
המלצה ראשונה- שתי מיץ אומץ אם את בכושר שתי שלוק גדול ואם לא גם טיפה יעזור, ותנסי לשלב משהו חדש בארון, הסתכלי מה יש לך בארון ומה לא היית חושבת לשלב, תאזרי אומץ ותנסי לעשות שילוב חדש ומיוחד. 

המלצה שניה- השראה, אנחנו יכולות לקחת השראה וללמוד מכל מקום, מהטבע, ממגזינים, עלונים או אפילו קטלוג של טמבור, אם אני מזהה שילוב צבעים טוב אני עוצרת ומשלבת, אין סיבה שאצלך זה לא יעבוד. 
 

צילום: shutterstock



המלצה שלישית- חלונות ראווה, מישהו משלם על זה, קחי את השילוב ושלבי ממה שאת רואה בבית. 
 

צילום: shutterstock


והמלצה רביעית ואחרונה חביבה- קחי מטפחת, צעיף, או בגד שאת אוהבת שיש בו שילוב יפה של צבעים, "תדגמי ממנו צבעים" ושלבי הופעה מהם. 

צילום: shutterstock


והכי הכי הכי חשוב כדי שבאמת לא יצא לך מוגזם, אל תשכחי את הכלל - לשלב עד 3 צבעים פחות מזה ישעמם, יותר מזה את יכולה גם להראות מצועצע או לייצני.  

שיהיה חנוכה שמח מלא אור וצבע שתהיו יפות ושמחות ואם יש לכן שאלות או נושאים שמעניינים אתכן אשמח שתכתבו לי בפייסבוק ובאינסטגרם. 

 

לטורים נוספים
 

טליה שושן
סטייליסטית אישית ומעבירה סדנאות סטיילינג לנשים ונוער 0528908660