זונחים את האופנה בחורף? בדיוק הפוך - אופנת החורף המושלמת!

שיטת הבצל קוראים לזה בחורף, כשמתלבשים בהמון שכבות שלא יהיה קר ושאפשר יהיה לקלף, אבל האם חייבים גם להראות ולהרגיש כמו בצל מריר? ממש לא. הסטייליסטית טליה שושן עם הטיפים החשובים לשמור על מראה נח ויפה גם בחורף

חדשות כיפה טליה שושן 10/12/19 10:45 יב בכסלו התשפ

זונחים את האופנה בחורף? בדיוק הפוך - אופנת החורף המושלמת!
צילום: shutterstock

החורף, העונה הכי רטובה, והכי אהובה עלי, מביאה איתה אתגר לבוש לא פשוט. אני שומעת נשים רבות מתלוננות שהן פחות אוהבות להתלבש בחורף, ובעיקר פחות מסתדרות. ובצדק, ריבוי שכבות, האוויר הקר, מגפיים, גרביונים, מעילים. בהחלט הופך את החיים להרבה יותר מורכבים.
אבל, יש גם יתרונות לחורף, השכבות יכולות לתת מראה יותר מעניין, הגרביונים הם גם קצת מחטבים ומעילים יכולים לגוון את החיים. 

ובכל זאת איך נלמד להסתדר עם הכל? אז הנה כמה טיפים ללבוש מושלם בחורף. 
נתחיל  מלמטה:  
גופיה: בשביל שיהיה לנו נעים וכייפי להתלבש כדאי שיהיה קודם כל חמים ונעים. ולא רק "יפה". אפשר לקנות גופיה טרמית עם מפתח פתוח שלא תבצבץ ותשאיר אותך חמימה ונעימה או להשתמש בחולצת בסיס מכותנה עם מפתח כגופיה.
 

סוודרים: אפשר לשים סוודר עבה וכייפי ככה כמו שהוא או בעזרת חשיבה מעט יצירתית להוסיף לו חולצה מתחת. חולצה יכולה להוסיף עוד שכבת חימום אבל גם להוסיף מראה שיקי ומדליק, חולצה מכופתרת עם הדפס מעניין, שמציצה מתחת יכולה להפוך את כל המראה ליותר כייפי, וגם יכול לגוון את הסוודר כל פעם במראה מחודש. ניתן לקנות באלי אקספרס, בזארים או אפילו לאחרונה ראיתי בזיפ צאוורון ללא חולצה. 
 

חולצה מתחת לסריג

חולצה מתחת לסריגצילום: shutterstock

    
מעילים: שימי לב שהמעיל שאת בוחרת לא מסתיים במקום לא מחמיא ארוך מידי או קצר מידי, מעיל ארוך מידי לנמוכות יכול להשוות מראה נמוך.
 

צילום: shutterstock


שכבות זה מנמיך: בהמשך לכלל הקודם, מומלץ להשתדל לייצר שטחים נרחבים של צבע ולהיזהר לא "לחלק" את הגוף ע"י מגוון צבעים, ובכל מקרה מזכירה לכן את כלל הזהב לא לשלב יותר מ3 צבעים בכל ההופעה. אל תעשי: מגף בצבע, גרביון בצבע, חצאית בצבע, חולצה בצבע וכו'. מה כן  תעשי? שמלה בצבע, גרביון בצבע, מגף בצבע / טוניקה בצבע חצאית וגרביון בצבע ומגפון בצבע. 
 

צילום: shutterstock


שילובים ותחתיות: אם קנית שמלה והיא קצרה או קנית טוניקה ואת רוצה להאריך אותה, ההמלצה היא לבצע הארכה עם צבע זהה לסוף השמלה, שמלה שחורה בשחור, ירוקה בתחתית ירוקה וכו', עד כאן הכלל נכון גם לקיץ.
אבל בחורף כשמוסיפים גם גרביונים הכלל יכול להשתנות לצבע הגרביון, לדוגמא תחתית בצבע שמתאים לשמלה או הטוניקה וגרביון בצבע תואם. אני תמיד אומרת בהומור קל שאפשר להראות כמו באגט או כמו המבורגר אם שומרים על שטחים של צבע זה יתן מראה ארוך וגבוה, ואם לא זה מנמיך. 

 

צילום: shutterstock

 

שיהיה לכולנו חורף נעים וכיף, חמים ועם בגדים מושלמים!  
 

לטורים נוספים
 

טליה שושן
סטייליסטית אישית ומעבירה סדנאות סטיילינג לנשים ונוער 0528908660