מטפחות או לא להיות: כך תלמדי לקשור את המטפחת המושלמת לחג

עונת החגים החלה וזה בדיוק הזמן להתחדש במטפחת או קשירה מיוחדת שעוד לא הכרת. שנה חדשה, התחלות חדשות גם במטפחות.

חדשות כיפה אביה ברגמן, חדשות כיפה 03/10/19 15:09 ד בתשרי התשפ

מטפחות או לא להיות: כך תלמדי לקשור את המטפחת המושלמת לחג
צילום: shutterstock

תמיד כיף להתחדש, בין אם בצורה החומרית בקניית פריט, דרך חידוש ברמה המעשית בצורת למידה של משהו שונה או הסתכלות אחרת על דברים שאולי קודם לא ראינו באותה צורה. ראש השנה הוא החג היחיד בשנה שמביא איתו שלל התחדשויות, הבטחות ואתגרים לשנה נוספת. אז אחרי שעברנו את החג הראשון בהצלחה, תנו לנו לספר לכן שאולי תופתעו לשמוע כי גם בעולם המטפחות קיימים חידושים רבים, המצאות וטכניקות לקשירה מיוחדת או צבע וסגנון של מטפחת שיתכן ועוד אין אצלך במלאי. בדיוק בשביל זה ליקטנו עבורך כמה הצעות נחמדות, קלות ופשוטות לשנה חדשה או לערבי החג הקרובים, כדי שגם את תרגישי את ההתחדשות באוויר.

מטפחת הראש של "איולה"- קשר כפול בחצי זמן

איולה מטפחות מעוצבות מזמינה אותך ללמוד קשירה כפולה למטפחת בעלת כיסוי מלא. הקשירה ללא ספק קלה, פשוטה ומהממת ומביאה עם הפשטות שלה חידוש מעניין בהחלט של קשר כפול בחלקה העליון. בואי נאמר שגם למתקשה ביותר לא תהיה בעיה ליצור לעצמה כיסוי שכזה. צפי ותלמדי.

 

ליאת קטיפה מציגה קשירת וי פשוטה ונוחה בדקה בלבד

על כיסוי ראש בצורת וי חדשני ומיוחד כבר שמעת? הופתענו לגלות קשירה מעניינת שאנחנו סבורים שכאשר תלכי איתה ברחוב כנראה יעצרו אותך לשאול איך עושים יצירה מופלאה שכזאת ואת תסמיקי במבוכה מרוב הפשטות שבה. בסרטון של ליאת תוכלי ללמוד כיצד לקשור לעצמך מטפחת בסגנון יומיומי ובסטייל עדכני. תוך דקה אחד בלבד תהיה לראשך מטפחת חדשנית ושונה שתתאים גם לערב חג או סתם בילוי מהנה עם חברות. תודי לנו אחר כך.

 

"כסות": חצי כיסוי במינימום זמן והשקעה

אם חפצה נפשך במראה צעיר ורענן, סהר שטרית מציגה במיוחד בשבילך קשירה פשוטה ויפה של מטפחת שמכסה חצי משיער ראשך. את הכיסוי אפשר ליצור ממגוון מטפחות בגדלים וסוגים שונים ושלל קשירות ייחודיות כיד הדמיון. טיפ שלנו- בקשירה מסוג זה, מומלץ להשתמש בכמה שפחות בד ליצירת מראה פשוט, טבעי ופחות מסורבל.

 

אביה ששון מחדשת את הפרנזים

תמיד כיף לחדש אופנות ובעיקר כשמדובר בשנה חדשה. במיוחד בשביל זה אביה ששון מראה לכן איך ליצור ולהתחדש במראה ייחודי ושובב של מטפחת עם פרנזים צבעונים במגוון אפשרויות קשירה. 

הבידול בתוספת הפרנזים באה לידי ביטוי בעובדה שאת פשוט יכולה להשתמש בהם מי שתרצי ואיך. הם תמיד שם והבחירה אם לחשוף אותם או להסתיר היא ממש בידייך. בהצלחה!