סיום השנה: זמן לחשבון נפש אופנתי

השנה החדשה שמגיעה אלינו בימים אלו היא הזדמנות מצויינת לעצור ולבדוק עם עצמי איפה אני מול הבגדים שלי, מול המראה שלי, מול הארון שלי, זמן לחשבון נפש בכל המובנים. בת עמי קדמון בטור סיום שנה אופנתי

חדשות כיפה בת עמי קדמון 24/09/19 10:36 כד באלול התשעט

סיום השנה: זמן לחשבון נפש אופנתי
צילום: shutterstock

איך הזמן טס לו והנה הגיע הזמן לסיכום שנה, איך את מסכמת את השנה? מבחינה אישית? מבחינה משפחתית? סוף שנה זה זמן טוב לחשבון נפש שלך עם עצמך, מה עשיתי טוב, במה עלי להשתפר. זה נכון, וזה חשוב. אבל רגע, עצרי שנייה, אולי הגיע הזמן להשתפר ביחס שלך לעצמך? בדרך שבה את רואה את עצמך? אולי הגיע הזמן לשאול, האם אני אוהבת את עצמי מספיק? האם אני בעלת ביטחון ביכולות שלי ובמי שאני?

ופה מגיע החיבור לסטיילינג, האם אני מרוצה ממי שעומדת מולי במראה? או כל פעם מחדש זזה באי נוחות, או אפילו לא מעיזה להסתכל על עצמי במראה....

צילום: shutterstock

 

האם הארון שלי מדוייק עבורי? או שיש בגדים שמחכים לזמן אחר? וכל פעם שהארון נפתח, את נזכרת שאת עוד לא בזמן האחר, מזכירה לעצמך מה את לא ומכניסה כעס על עצמך ועצבות.
תחיי את הכאן והעכשיו! זה הזמן להוציא החוצה את כל הבגדים שלא רלוונטיים עכשיו ולהישאר עם ארון שהוא מדויק עבורך!

 

צילום: shutterstock

עכשיו, לפני ראש השנה, זה זמן טוב לקבל על עצמך כמה "קבלות" לעתיד. תקבלי את עצמך באהבה, איך עושים את זה? הגידי לעצמך מילים טובות, זה משפיע! אפילו בלב, אפילו תכתבי על דף. עמדי מול המראה, חפשי דברים שאת אוהבת בעצמך. זה קשה, נכון. אבל את יכולה. אני מאמינה בך. לבשי בגדים שמדגישים את הצדדים הטובים שבך. השאירי בארון את הבגדים הנכונים לתקופה בה את נמצאת עכשיו.

שנזכה לשנה טובה. והכי חשוב לאהוב את עצמינו, מבחוץ, ובעיקר מבפנים. 

לשאלות, הערות, להזמנת ייעוץ אישי, מוזמנת לפנות אלי בפייסבוק בת עמי-סטיילינג טיפולי ועוד. 

לטורים קודמים