אופנת בחירות: תבחרי בעצמך!

הבגדים שאנחנו לובשות תמיד עלינו, ומה יחשבו אחרים על איך שאנחנו נראות לא לגמרי בשליטתנו, אבל לנו יש את הבחירה מה יהיה מודגש יותר ומה פחות וכך לבחור כיצד יראו אותנו. בת עמי קדמון בטור סטיילינג מיוחד לבחירות

חדשות כיפה בת עמי קדמון 17/09/19 11:30 יז באלול התשעט

אופנת בחירות: תבחרי בעצמך!
צילום: shutterstock

הבחירות לכנסת כאן, לא משנה מה תבחרי, בכל מה שקשור לבגדים את יכולה לבחור. לבחור על מה לשים דגש. מה הכוונה? הבגד, נמצא שם בכל מקרה, מציג אותנו כלפי כל העולם. אז אם הבגד קיים גם ככה, בואי, תבחרי איזה סוג של סיפור את רוצה שהבגדים שאת לובשת יספרו לעולם.  

צילום: shutterstock

 
רוב הנשים בוחרות להסתיר באמצעות הבגד, בואי תנסי פעם אחת לשנות תפיסה ולבחור איזה דברים בעצמך את רוצה להדגיש. איזה דברים בך את רוצה שאנשים שפוגשים אותך לראשונה ישימו לב.
מה עומד מאחורי זה? אהבה עצמית כמובן, שימת דגש על הדברים הקיימים בך שאת אוהבת ומבחינה וויזואלית, אם תתני דגש על חלק בעצמך שאת אוהבת, העין של האדם העומד מולך לא תצליח לשים לב לחלק הפחות האהוב עלייך, אלא רק לחלק המודגש. גם כאן, אני אתן לך כמה חוקים בסטיילינג שיעזרו לך להדגיש. מזכירה, שהעבודה האמיתית כאן, היא לפתח את שריר האהבה העצמית. יותר מאשר ליישם חוקי סטיילינג כאלה ואחרים. העבודה כאן היא לאהוב את עצמינו, לקבל את עצמנו, ולבחור להדגיש את הצדדים הטובים בנו, גם מבפנים וגם מבחוץ.

הדגשה של חלק עליון באמצעות כובע

הדגשה של חלק עליון באמצעות כובעצילום: shutterstock

 

אז איך עושים את זה? אם את בוחרת להדגיש את החלק העליון של הגוף, קחי תכשיט- שרשרת/עגילים עם נוכחות או מטפחת בעלת מראה עשיר (רק שימי לב שזה לא מוגזם).
אם את בוחרת להדגיש את החלק התחתון, לבשי חצאית עם צבע או טקסטורה מעניינת, או נעליים בעלות צורה מעניינת, נעליים צבעוניות, או טייצ עם הדפסים מעניינים. גם כאן חשוב לשמור על האיזון.

 

הדגשה של חלק תחתון באמצעות הנעליים

הדגשה של חלק תחתון באמצעות הנעלייםצילום: shutterstock

אז שיהיו בחירות טובות!!

לשאלות, הערות, להזמנת ייעוץ אישי, מוזמנת לפנות אלי בפייסבוק בת עמי-סטיילינג טיפולי ועוד. 

לטורים קודמים