בגד אחד בסטייל: לאירוע, לעבודה או סתם לבית

איך אפשר לקחת בגד אחד ולהפוך אותו לחגיגי או יומיומי יותר? בת עמי קדמון בטור סטייליניג חדש על נפלאות השידרוג והשינמוך ועל הסודות בארון הבגדים שלנו, כך תחסכו כסף על בגדים נוספים

חדשות כיפה בת עמי קדמון 11/09/19 15:41 יא באלול התשעט

בגד אחד בסטייל: לאירוע, לעבודה או סתם לבית
צילום: shutterstock

בסטיילינג, אחת הסוגיות הראשונות שעולה היא סוגיית הכסף. כסף זה מעמד, בכסף אפשר לקנות הרבה בגדים ועוד. בסטיילינג הטיפולי, כאשר אזהה מישהי שיש לה קושי עם כסף, ננסה להבין יחד מאיפה זה נובע. יש כמה דרכים לחסוך כסף בבגדים, כמובן שכולנו רוצים להתחדש בבגדים לאירועים, לחגים הבאים עלינו לטובה. רגע לפני, נסי לחשוב עם עצמך, האם את רוצה לשלם על עוד בגד? יש לך בכלל מקום בארון לעוד בגד?

חשבי רגע, אולי יש דרכים נוספות ליהנות מהכסף? להשקיע אותו בדברים שהולכים איתך לכל החיים ולא מתבלים או מתכלים? (ללמוד קורס מעניין, ללכת לחוג שאת מאוד רוצה ועוד)

כאן מגיע עקרון השדרוג והשנמוך. מה זה נותן לנו? הוא מאפשר לנו לנצל את מה שיש בארון ולהשתמש בו בצורה יצירתית מצד אחד ויעילה מצד שני. כך נחסוך מקום בארון, כך נחסוך כסף ונשאיר אותו לדברים שיותר חשובים לנו., אבל לא נוותר על המראה המדוייק המתאים והאהוב עלינו. 

צילום: ויחצ זיפ  shutterstock

 

מה הכוונה בשינמוך? לקחת בגד מסוים ולהפוך את המראה שלו ליומיומי יותר. כיצד?
נלבש עליונית/שמלה שחורה/חלקה בצבע אחר, נוסיף בגד מבד ג'ינס- ג'קט, חצאית וכד', נוסיף תכשיטים שעשויים מעור, בד, צבע שחור, או עץ. נשתמש במטפחות יומיומיות, ונשלים את המראה עם איפור בסיסי.

 

צילום: ויחצ זיפ shutterstock

בשידרוג הכוונה לקחת בגד ולשדרג אותך,להעלות אותו לרמה של בגד חגיגי יותר. איך עושים את זה?עליונית/שמלה שחורה/חלקה בצבע אחר, נוסיף ג'קט עור,לבן (לא ג'ינס), נענוד תכשיטים עדינים בצבע זהב, האיפור יהיה יותר כבד וננעל נעליים עם עקב או נעלי בובה אלגנטיות. 
 

כך נוכל לקחת את הבגדים שכבר יש לנו בארון ולהפוך אותם לכל דבר שרק נרצה!

לשאלות, הערות, להזמנת ייעוץ אישי, מוזמנת לפנות אלי בפייסבוק בת עמי-סטיילינג טיפולי ועוד. 

לטורים קודמים

מוזמנות להתייעץ. ולשלוח לי תמונות של שידרוג ושינמוך kbatami@gmail.com