'מיני מי' גם לנסיכות

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור - תלבושת אחידה למשפחה

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 22/08/19 10:04 כא באב התשעט

'מיני מי' גם לנסיכות
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה הוא טרנד ה״מיני מי״. הרעיון הוא שכאשר כל המשפחה יוצאת יחד, יש קשר מסויים בלבוש של בני המשפחה. האלמנט יכול להיות צבע או הדפס, ויכול להיות אצל כל בני המשפחה או רק חלקם, אבל ה״תחושה״ היא שיש קשר בין כולם כיחידה משפחתית אחת.
הדוכסיות אוהבות את הטרנד הזה, בעיקר בעידן האינסטגרם, כי הוא מצטלם נהדר. 

זה מתחיל כבר בהטבלה של התינוק. כל התינוקות המלכותיים לובשים שמלת הטבלה שמקורה ב-1840, כשנולדה הנסיכה ויקי, בתם הבכורה של המלכה ויקטוריה והנסיך אלברט. שמלת ההטבלה נתפרה ממשי ותחרת הוניטון אנגלית בצבע קרם, בסגנון דומה לשמלת הכלה של האם הצעירה, המלכה ויקטוריה. בשנת 2004, החליטה המלכה אליזבת שהשמלה המקורית ישנה ועדינה מדי, ולכן נוצר העתק מדוייק, שמשמש את ילדי הדוכסיות בשנים האחרונות. 

כשקייט ילדה את ג׳ורג׳, היא בחרה להתאים את צבע השמלה שלה לשמלת ההטבלה, ולבשה צבע שמנת. היא חזרה על כך גם עבור שני הילדים הבאים, שארלוט ולואי.


גם מייגן בחרה ללבוש לבן להטבלתו של ארצ׳י, לפני מספר שבועות, ואפילו הארי תיאם ולבש חליפה בהירה לאירוע. 

כאשר ויליאם וקייט יוצאים או מצטלמים כמשפחה, בדרך כלל נראה קו מקשר. לפעמים כל הילדים יהיו באלמנט אחד וההורים באחר; לפעמים הבנים בצבע אחד והבנות בשני; ולעתים, בעיקר בסיורים רשמיים, צבע השמלה של קייט יהיה תואם לבגדי הילדים, והעניבה של ויליאם תהיה בצבע המשפחתי. 

אז גם אם אין לכם אלפי עוקבים באינסטגרם ולא יצלמו אתכם מכל כיוון, נסו למצוא צבעים ובגדים תואמים לכל המשפחה, זה כיף, משמח, ומגבש, ואופנתי מאוד!   

לטורים קודמים