מחשבת מסלול מחדש: 5 טיפים לאישה שרוצה להיראות טוב, גם בטיולים

מבאס לצאת לטיול משפחתי בתחושה שאת לא נראית טוב. כל טיול, אותה דילמה- מה ללבוש ואיך ללבוש. 5 טיפים שיעזרו לך להבין כי נוח ויפה יכולים ללכת יחד

חדשות כיפה נטע רובינשטיין, חדשות כיפה 21/08/19 14:34 כ באב התשעט

מחשבת מסלול מחדש: 5 טיפים לאישה שרוצה להיראות טוב, גם בטיולים
יוצאים לטיול, צילום: shutterstock

עונת הטיולים החלה ואוטוטו המעיינות והנחלים יזרימו אליהם כמויות של מטיילים מכל הארץ. משפחות משפחות יעמדו עם הרכבים בפקקים כשבפגאז' יהיו שלושה דברים עיקריים: פק"ל קפה, נעלי שורש וחטיפים. ובין הטרמפיסטים והריבים של הילדים מאחור את תתהי עם עצמך: "למה תמיד בטיולים אני לא מצליחה להיראות טוב"??

בדיוק בשביל משפט כזה קבלי חמישה טיפים פשוטים וקלים כדי שתוכלי להרגיש טוב עם עצמך ועם המראה שלך גם באמצע המסלול :

טיפ ראשון-
צאי מנקודת הנחה שלא תראי בדיוק כמו שהיית בחתונה של אחותך או ביציאה הקודמת עם החברות. תנאי השטח נותנים את אותותיהם בעיצוב השיער, בזיעה על המצח וכל העולה על דמיונך.
אבל מה כן תוכלי לעשות? נסי לשחרר. את הגוף, את המחשבה הטורדנית. פתחי את העיניים והסתכלי סביבך. מיד תבחיני שכולן נמצאות באותה הסירה.
ברגע שתביני שאינך צריכה לצפות מעצמך להיראות "מיליון דולר" בזמן הטיול, תוכלי להמשיך לטיפים הבאים שינסו לפחות להקל על ההרגשה.

טיפ שני-
שאלה קטנה, כשבחרת ערב לפני את הבגדים המיועדים לטיול, אילו בגדים הם היו? חולצת הטישרט של הבן מהצבא, חצאית הטיולים הנצחית? אותם הבגדים שמבשרים ישר על הסיסמא כמה שיותר רחב יותר נוח?
כי אם כן… זו לא האופציה היחידה.
זה שאנחנו מרגישות בנוח במסלול עם הבגדים הרחבים וה"בלויים" לא אומר שאנחנו מרגישות איתם בנוח בלב. התאימי את בגדי הטיולים למידותייך ולמבנה גופך. הימנעי ממידות שלא תואמות את מבנה גופך רק בשביל להרגיש "חופשיה". לפעמים רחב מדיי עושה את הפעולה ההפוכה וגורם לסרבול ואי נוחות. מיצאי את מידת הבגד הנכונה לך. זכרי: לא רחב מדיי ולא צמוד מדיי. וכשתמצאי אותה, תרגישי בנוח גם במראה וגם בתחושה.

אי אפשר להראות מליון דולר בשטח

אי אפשר להראות מליון דולר בשטחצילום: shutterstock


טיפ שלישי-
ייעוד בגדים מסוימים רק לטיולים ומסלולים הוא חשוב והכרחי. הוא עוזר לנו לשמור טוב יותר על הבגדים היום יומיים האחרים בארון. אבל כשהם הופכים לסט הנצחי בכל טיול אפשרי, עם הזמן הם כבר לא ישרתו אותך נאמנה. בלאי הבגד, שינויי הגוף ואפילו שינויי האופנה מצריכים לחשב מסלול מחדש. אז נכון, לא כל טיול נפצח בסט בגדים חדש אך אפשר לרענן מדיי פעם את מלתחת הטיולים. זה יעשה רק טוב.

טיפ רביעי-
ליין בגדי הספורט ממזמן נכנסו למותגי האופנה והיום הדרך להגיע למכון הכושר היא קודם כל לעבור במחלקת הספורט והלצטייד בכמה פריטים אופנתיים. וכך גם בטיולים.
אפשר להגיד דיי לסט החולצה השחורה והמכנס האפור התואם.
הכניסי עניין וצבע לבגדים ולנעליים. החנויות מלאות בצבעי ניאון זוהרים, טקסטורות מגניבות והדפסי בדים משגעים. ככה תרגישי הכי אופנתית שיש והכי חשוב, תאהבי את ה"לוק" שאת בונה לעצמך. 

טיפ חמישי-
ומה בנוגע לכיסוי הראש?
בהחלט 'תיק' שראוי להקדיש לו טיפ שלם.
לכן קוראת יקרה החובשת כיסוי מלא או חלקי, המלצה קטנה- אל תוותרי על נראות הכיסוי. נכון, הכי חשוב שהוא ישב בנוח על הראש ושלא יבקש סידור כל פעם מחדש. אבל היי, לא צריך לוותר על היופי והסטייל שהוא מביא איתו.
בחרי במטפחת דקה וקלילה וקשרי אותה בצורה מיוחדת שתחזיק לאורך זמן. ואם בא לך קצת לגוון- חבשי כובע קש עם שוליים רחבות או כובע מצחייה התואם לסט הבגדים וזהו. את עשית את שלך.

אז מה את אומרת? בטיול הבא כבר תרגישי טוב עם עצמך ועם המראה שלך?