השמלה של יובל דיין כמעט מושלמת, אבל מה נסגר עם החגורה?

הזמרת המתחזקת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון לבושה בשמלה שחורה יפהפייה. הגזרה מחמיאה, האורך נכון, אבל החגורה העבה הורסת הכל | ביקורת אופנה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/05/24 12:33 יד באייר התשפד

השמלה של יובל דיין כמעט מושלמת, אבל מה נסגר עם החגורה?
יובל דיין, צילום: טל עבודי

הזמרת יובל דיין פרסמה אתמול (ג') סרטון מאחורי הקלעים, בו היא לבושה שמלה שחורה ארוכה, וכתבה: "בסרטון הבא תראו אותי מנסה לדגמן. בואו נגיד שבלשיר אני יותר טובה". אני לא יכולה שלא להסכים עם האמירה של דיין, שמנסה לשדר רצינות אבל נראית בעיקר מבועתת מהמשימה שנגזרה עליה, אבל אין בכוונתי להתמקד בכישורי הדוגמנות של הזמרת כי אם בשמלה שבחרה ללבוש.

יובל דיין "מנסה לדגמן":

הבעיה העיקרית בשמלה של יובל דיין היא החגורה

כל בחורה יודעת שאין מחמיא כמו הצבע השחור, ויובל דיין היא הרי בחורה. למרות השרוולים הארוכים מעט יותר מדי השמלה השחורה של הזמרת המתחזקת כמעט מושלמת - האורך שמעניק לה חגיגיות ואלגנטיות, השרוול המתרחב שמוסיף טוויסט בתוך כל השחור החלק והגזרה שמחמיאה לה מאוד. הבעיה העיקרית היא התוספת - החגורה.

לא די בכך שהיא עבה הרבה מעבר לנדרש (ולא באמת נדרש), היא גם לא ממוקמת באזור הנכון. במקום חגורה דקה סביב המותן שתהווה חציצה עדינה בין החלק העליון והתחתון של השמלה, בחר הסטייליסט אביב כפיר בחורה עבה מדי וגבוהה מדי שהורסת משמעותית את התוצאה הסופית. ובכלל, כשמדובר בדמות מתוקה וקלילה כמו דיין, אנחנו תמיד מעדיפים קצת יותר צבע.