בלי לקנות מלא בגדים: השיטה שתעזור לא לך לשחזר לוקים

נמאס לך ללבוש את אותה החולצה והחצאית שוב ושוב? את לא חייבת לצאת לשופינג ולמלא את הארון שלך בבגדים | הטיפים שיעזרו לך לגוון בתלבושות מבלי לבזבז כסף

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/24 20:19 כח בניסן התשפד

בלי לקנות מלא בגדים: השיטה שתעזור לא לך לשחזר לוקים
בגדים, צילום: JulieK2,Shutterstock

מה יותר מבאס מללבוש שוב ושוב את אותו הדבר? רובנו עובדים או לומדים מדי יום באותו המקום, פוגשים את אותם האנשים, ומתסכל להרגיש שכולם רואים אתכם באותו הלוק פעם אחר פעם. כדי להצליח לגוון בלוקים שלכם מבלי לבזבז המון כסף על ארון מפוצץ בסוגים שונים של בגדים, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם.

1. חוכמת השילובים

העצה הראשונה והכמעט מובנית מאליה היא להשתמש באותם הפריטים, אך בכל פעם לשלב אותם בצורה אחרת. פעם את החולצה הפתוחה עם החצאית הארוכה ופעם אחרת את אותה החולצה עם חצאית שונה. גם אם אין לכם המון פריטים יש אין סוף קומבינציות שתוכלו לבצע כדי לא לחזור שוב ושוב על אותו הלוק הקבוע. שינוי אחד קטן והכל נראה אחרת.

2. ז'קט

עונות מעבר מספקות לנו אפשרות לשנות את הלוק באמצעות פריט אחד משמעותי. במקום ללבוש חולצות ארוכות ולחרוש שוב ושוב על אותה החצאית, את יכולה להישאר עם החולצות הקצרות ולהחליף בכל פעם ז'קט אחר. לוק של חולצה לבנה וחצאית ג'ינס יראה אחרת לגמרי אם תשלבי איתו ז'קט מנומר או לחילופין ז'קט עור שחור.

זקטים

זקטים צילום: Dmitry Naumov,Shutterstock

3. שיפוצים

אם יש לך פריטים מסוימים שלבשת אותם כל כך הרבה שאת כבר לא מסוגלת להסתכל עליהם, הגיע הזמן לשפץ. לקצר את השרוול, להוריד כפתור, להוסיף תחרה, כל דבר שיגרום לבגד להיראות אחרת. כעת תוכלי ללבוש אותו שוב ולהרגיש אחרת לגמרי, וכשיחמיאו לך תוכלי לספר שעשית זאת בעצמך.

4. אקססוריז, והרבה

כנראה שחגורה בין החולצה לחצאית לא תספיק כדי לשנות לוק לגמרי, אבל ככל שתשתמשו ביותר אקססוריז כך תצרו יותר גיוון. חגורה, צעיף, גרביונים, כובע, צ'וקר, תיק צד, עגילים גדולים, משקפי שמש - כל דבר שתוסיפו ללוק ישנה אותו ויגרום לו להיראות אחרת מזה של אתמול.