גם מלחמה מול איראן לא מצדיקה את הלוק של דנה ויס במהדורה

מגישות החדשות בערוצים השונים התייצבו לשידור בשעות הלילה המאוחרות, מעדכנות את הצופים בהתפתחויות של מתקפת הטילים מכיוון איראן. למרות הלחץ מהמצב, היה קשה להתעלם מהלוק המזעזע של דנה ויס

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/24 12:52 ו בניסן התשפד

גם מלחמה מול איראן לא מצדיקה את הלוק של דנה ויס במהדורה
דנה וייס ויונית לוי, צילום: צילום מסך חדשות 12

לילה קשה במיוחד עבר על מדינת ישראל. לא, אני לא מדברת על מתקפת הטילים והכטב"מים שנשלחה מכיוון איראן, אלא על הלוק של דנה ויס במהדורת חדשות סוף השבוע של ערוץ 12. כאילו לא מספיק שנאלצנו לבהות במסך בעיניים עייפות ולהפנים שהלילה עוד ארוך ואין לדעת כיצד הוא הולך להסתיים, מה שנגלה שם לנגד עינינו הייתה תאונה אופנתית שקשה לעבור עליה בשקט.

חבל שדנה ויס לא התייעצה עם יונית לוי מה לובשים הערב

מילא החליפה האדומה והזוהרת שסנוורה אותי (אוקיי דנה, באת להזהיר אותנו, אבל את לא חושבת שהכתוביות מתחתייך יעשו את העבודה טוב יותר מהז'קט שלך?), אבל שילוב הצבעים הבוטה הוא זה שלא יכולתי להתעלם ממנו. עם גופייה לבנה זה אולי היה עובד, אבל גופייה בצבע חרדל עם פס אדום שגונב את כל ההצגה - זה כבר כישלון מוחלט שגם מלחמה עם איראן לא מצדיקה.

לצד ויס, לעומת זאת, יונית לוי הוכיחה שגם אם מקפיצים אותך למשמרת לילה את עדיין יכולה להיראות נפלא, ובחרה בצבע השחור שאף פעם לא מאכזב ובעיקר תואם את הסיטואציה. גם מגי טביבי בחדשות 14 ותמר איש שלום בחדשות 13 בחרו להישאר בגווני שחור לבן, כשכל אחת מהן עשתה זאת הפוך מהשנייה. אין ספק שבמצב כזה של מתקפת טילים פלטת הצבעים האפלה מתאימה יותר מזו שבחרה ויס, רק חבל שאף אחת מהן לא טרחה לעדכן אותה לפני כן בוואטסאפ.

מגי טביבי ותמר איש שלום

מגי טביבי ותמר איש שלום צילום: צילום מסך ערוץ 14, ערוץ 13