הפרצוף האמיתי של SHEIN נחשף: אלו הפריטים האנטישמיים שנמכרים באתר

אחרי שעוררה סערה בתחילת המלחמה ואז מיהרה להתחנף לישראליים, חברת האופנה הפופולרית בוחרת צד מובהק ומציעה למכירה שלל מוצרים עם צבעי פלסטין. מחפשים את דגל ישראל? כנראה שלא תצליחו למצוא

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 10/04/24 10:10 ב בניסן התשפד

הפרצוף האמיתי של SHEIN נחשף: אלו הפריטים האנטישמיים שנמכרים באתר
shein, צילום: shutterstock

אי אז בשבועות הראשונים למלחמה חברת האופנה "SHEIN" הצליחה להרתיח את בנות ישראל שהציעה למכירה דגלי פלסטין וביטלה את המשלוחים בחינם בימי ראשון. מאוחר יותר אותה החברה נקטה במדיניות מפייסת, וקישטה את עמוד הבית באיחולי "חנוכה שמח" לכבוד לעם היהודי. לאט לאט החרם הישראלי נרגע, ורבים חזרו לרכוש כרגיל. כעת החברה חושפת שוב את פרצופה האמיתי - והפעם קשה להתבלבל.

דגל פלסטין מככב ב"SHEIN"

אמנם הדגל של פלסטין הוסר מהאתר, אך כעת תוכלו למצוא בו שלל פריטים בצבעי הדגל האנטישמי. והם אפילו לא מנסים להסתיר את זה: אם תכתבו בחיפוש "palestine" תמצאו שלל שרשראות, צמידים, תליונים ואקססוריז שונים בפלטת הצבעים אדום-ירוק-לבן-שחור. חלק מהתכשיטים אף מעוטרים בתליון בצורת מפת ארץ ישראל, אלא שהפעם גם הוא נצבע בצבעי הדגל הפלסטיני.

פריטים אנטישמיים

פריטים אנטישמיים צילום: צילום מסך

לעומת זאת, אם תחפשו באתר את המילה "israel", תתאכזבו לגלות שאין באתר אף פריט ציוני שתוכלו לרכוש. בתוצאות תקבלו הרבה משחקי רמי, דגל מקסיקו, שמלת ארצות הברית, אבל שום דבר לא בכחול לבן. גם אם ממש תשקיעו ותחפשו "מגן דוד", לא בהכרח תקבלו את מה שביקשתם. נראה שאחרי זגזוגים מצד לצד וכמה ניסיונות התחנפות כדי לא לפגוע ברווחים, חברת האופנה בחרה צד מובהק - וזה לגמרי הצד המכוער.

ירוק, לבן, אדום. איפה כחול?

ירוק, לבן, אדום. איפה כחול? צילום: צילום מסך