העגילים המצמררים שענדה אחות החטופה דיברו בעד עצמם

ירדן גונן, אחותה של רומי גונן בת ה-23 החטופה לעזה כמעט חצי שנה, הגיעה לתכנית הבוקר של ערוץ 12 והעבירה מסר חד-משמעי באמצעות העגילים שענדה: תחזירו אותם הביתה עכשיו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/04/24 10:31 כה באדר ב'

העגילים המצמררים שענדה אחות החטופה דיברו בעד עצמם
ירדן גונן, אחות של החטופה רומי גונן, צילום: צילום מסך קשת 12

אלו שקרובי משפחתם או חבריהם נחטפו באכזריות בשבעה באוקטובר מנסים לעשות הכל כדי להחזיר אותם הביתה במהרה, במשך כמעט חצי שנה. המאבק לא מתבטא רק במה שהם אומרים או עושים, אלא גם במה שהם לובשים. כבר בחודשים הראשונים למלחמה מטה משפחות החטופים הציע למכירה "קולקצייה" שלמה של שרשראות, צמידים, חולצות וכובעים התומכים בהשבת החטופים באופן מיידי, וגם כיום הם ממשיכים להציע תמיכה אופנתית עם פריטים שונים.

הסמל לשחרור החטופים

הסמל לשחרור החטופים צילום: מטה משפחות החטופים

עגילים ובתוכם הסמל הצהוב לשחרור החטופים

סימן הקשר הצהוב שהפך לסמל לשחרור החטופים מככב בכל מקום: על דש החולצה של פוליטיקאים ומגישי חדשות, מתנופף ממראות רכבים בכביש ומתנוסס על שלטי ענק בהפגנות. הבוקר (ה') ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן בת ה-23, ענדה את הסמל בצורה קצת שונה כשהתארחה באולפן ערוץ 12. גונן השחילה את הסיכה הצהובה אל תוך עגילי החישוק שענדה, ובזמן שדיברה אלו התנוססו על המסך והעבירו את המסר שכל כך חשוב לה לומר. חוץ מהדברים שאמרה והכאב שהביעה בעיניה, גם העגילים הצליחו לדבר בעד עצמם.

ירדן גונן

ירדן גונן צילום: צילום מסך קשת 12