רשת האופנה השיקה קולקצייה חגיגית וצנועה עם הטרנד הכי לוהט של העונה

האביב כבר כאן ובבית האופנה GOLBARY משיקים קולקצייה חדשה, לבנה וחגיגית במיוחד לכבוד חג הפסח | אל תחכו לרגע האחרון, קנו שמלה לחג כבר עכשיו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/04/24 10:57 כג באדר ב'

רשת האופנה השיקה קולקצייה חגיגית וצנועה עם הטרנד הכי לוהט של העונה
הקולקצייה החדשה של GOLBARY, צילום: ליאור קסון

אפשר לומר שהחורף הגיע לסיומו באופן רשמי, והאביב כבר כאן. פסח מתקרב בצעדי ענק ואם גם את לא אוהבת לחכות לרגע האחרון כדי להתחדש בשמלה מושלמת לחג כדאי שתעשי זאת כבר עכשיו. בית האופנה גולברי משיק כעת את הקולקצייה החדשה לאביב 2024, חגיגית ואופנתית עם ההטרנד הכי חם של העונה: לבן על לבן, המתאפיין בטוטאל לוק שכולו משלב פריטים לבנים.

הקולקצייה החדשה של GOLBARY

הקולקצייה החדשה של GOLBARY צילום: ניר יפה

קולקצייה אביבית חדשה ב-GOLBARY

בקולקצייה החדשה תמצאו שלל פריטים לבנים ליצירת המראה החגיגי והבוהק - משמלות קרושה לבנות ועד חליפות ז'קט עם מכנסיים מחויטים בלבן, חולצות סאטן בוהקות בשילוב ג'ינסים בגזרת דגמ"ח ובגזרה רחבה. וסטים לבנים בגזרות מדויקות בשילוב מכנסי פשתן לבנים.

הקולקצייה החדשה של GOLBARY

הקולקצייה החדשה של GOLBARY צילום: ליאור קסון

בנוסף, הקולקציה הלבנה והחגיגית כוללת חולצות שיפון נשפכות בשילוב מכנסי אריג באורכים שונים, חולצות פופלין לבנות מעוטרות בתחרה וקרושה ועוד. עוד לא הגיע הזמן להיפרד לגמרי מהג'קטים, וגם הם נכללים בקלוקצייה החדשה: מג'קט פשתן ועד ג'קט מחויט עם כפתורים, כל אלו מסמנים את בואו של האביב.

לצד כל אלו הוסיפו בבית האופנה גם אקססוריז לבן להשלמת הלוק - מבחר שרשראות פנינים, תכשיטים משובצי אבנים, תיקי ערב בגוונים רכים, תיקי קש מותאמים לעונה, מגוון רחב של חגורות מותן ועוד.

גם אקססוריז

גם אקססוריז צילום: ניר יפה