כדאי לך לאמץ: עפנו על הלוק הצנוע של מור ממן

מלכת היופי לשעבר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות מההרצאה הראשונה במיאמי, ואנחנו לא יכולנו להתעלם מהשמלה הצנועה והמחמיאה שלבשה. אל תדאגו, אנחנו יודעים איפה היא קנתה אותה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/04/24 08:41 כג באדר ב'

כדאי לך לאמץ: עפנו על הלוק הצנוע של מור ממן
מור ממן, צילום: באדיבות המצולמת

מור ממן, מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, עברה בשנים האחרונות תהליך התחזקות וחזרה בתשובה. מאז האינסטגרם שלה מלא בדברי תורה ולוקים צנועים, ועשרות אלפי העוקבים נהנים מהחיזוקים וברכות השחר שהיא מפרסמת מדי בוקר. אתמול (ב') היא פרסמה תמונות שלה ממיאמי, לשם נסעה לסדרת הרצאות על סיפורה האישי, ואנחנו לא יכולנו להתעלם מהשמלה.

הלוק הצנוע של מור ממן

הלוק הצנוע של מור ממן

הלוק הצנוע של מור ממן צילום: באדיבות המצולמת

למרות שהיא במיאמי, רחוקה ממזג האוויר הישראלי, ממן התאימה את עצמה בדיוק לעונה. השמלה בצבע חום כהה מושלם לעונת מעבר, הבד דק והשרוולים ארוכים והגזרה - בזכות הכיווצים באזור הבטן - מחמיאה לה במיוחד. גם השסע השובב, קטן אבל ניכר מספיק, מוסיף לסטייל של השמלה, ועם הצווארון הזעיר והכפתורים הקטנטנים היא כבר לגמרי מצטיינת.

מסתבר שלא רק אנחנו עפנו על השמלה, כי זמן קצר לאחר פרסום הפוסט ממן שיתפה בסטורי: "מיליון שאלות על השמלה", וחשפה היכן רכשה אותה: "Astar Amsalem", מעצבת אופנה צנועה. השמלה הספציפית של ממן עולה במקור 550 שקלים, וכעת תוכלו לרכוש בדיוק כזו ב-400 שקלים.

השמלה של מור ממן

השמלה של מור ממן צילום: צילום מסך Astar Amsalem