הגיע הזמן: 5 פריטים שאת חייבת לזרוק מהארון

יש עוד זמן עד לפסח, אבל לא כדאי לחכות לרגע האחרון: הנה חמישה פריטים שכדאי לך להיפטר מהם כבר עכשיו. אין ברירה, הגיע הזמן להמשיך הלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/24 15:00 יז באדר ב'

הגיע הזמן: 5 פריטים שאת חייבת לזרוק מהארון
הגיע הזמן, צילום: Vasilyeva Ekaterina,Shutterstock

חג הפסח מתקרב, ואם את גם ככה מתכננת לעשות סדר בארון את יכולה להקל את עצמך הפעם. במקום לשמור פריטים שכבר מזמן לא בשימוש, הגיע הזמן שתיפטרי מכמה דברים שתופסים לך יותר מדי מקום בארון.

1. חולצות בני עקיבא

אין ספק, זה מרגש להיזכר בימים ההם כשהיית חלק משבט מעפילים, אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה. שנים חלפו והארון שלך מלא בחולצות טי-שירט לא שמישות, חלקן כבר לא במידה שלך, אחרות ראו לילות לבנים וצבעי גואש. את יכולה להשאיר חולצה אחת בודדה שתהווה זיכרון מתוק ותשמש לניקוי אסלות, אך הגיע הזמן להיפטר מכל השאר. ולא, הן לא יעברו הלאה לילדים שלך.

2. מכנסי אלאדין

כשהיית באולפנה הן היו ההתפרעות שלך, המכנסיים שהם חצי חצאית, צנוע מספיק כדי שההורים לא יצעקו ושובב מספיק כדי שתרגישי שאת עושה משהו אסור. הזמן חלף והמכנסיים יצאו מהאופנה, כעת גם את צריכה להפנים את זה. את יכולה למלא את הארון במכנסיים אחרים או להחליט לדבוק בחצאיות, אבל מכנסי אלאדין כבר לא באים בחשבון.

מכנסי אלאדין. די

מכנסי אלאדין. די צילום: Grigvovan,Shutterstock

3. גרביונים צבעוניים

הסיבה לזריקת הגרביונים היא פשוטה: אין לך מה לעשות איתם. הם לא ישתלבו באף לוק ולא לגיטימי להסתובב איתם בציבור, לכן הגיע הזמן שתעשי לעצמך טובה ותשליכי את הגרביונים הצהובים והאדומים לפח. השחורים יספיקו בהחלט.

4. כובע קש

אם את לא תיירת ולא מתחפשת לדחליל בפורים, את לא צריכה שיהיה לך כובע קש בארון. זה גדול, מסורבל ולא מגן מהשמש במאה אחוז, וסתם תופס לך מלא מקום בגלל הרוחב שלו. קדימה, להיפטר.

כובע קש

כובע קש צילום: Dmytro Buianskyi,Shutterstock

5. השמלה מהחתונה של אחותך

הכי קשה להיפטר משמלת הפייטים שעלתה לך מאות שקלים, אבל הכי הכרחי. קנית אותה לאירוע חד פעמי, היא יפה ומחמיאה לך ומנצנצת ממרחקים, אבל לכולנו ברור שלא תלבשי אותה יותר בחיים. אם קשה לך מדי לזרוק את יכולה תמיד לנסות למסור, למכור או אפילו להשכיר, אבל אין סיבה שהשמלה המהממת תמשיך לשבת לך בארון במשך שנים. זה מאתגר וצובט, אבל תמשיכי הלאה.