מאליקו ועד יענקי: הגברים הגיעו בלבן והוכיחו שסטייל הוא לא רק לנשים

החתונה של כוכבי "האח הגדול", בר כהן ואליאב טעטי, אילצה את האורחים להתאים את עצמם לקוד הלבוש הקפדני. לצד השמלות החגיגיות של הנשים בשחור, מי שבלטו היו דווקא הגברים בלבן

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 19/03/24 14:04 ט באדר ב'

מאליקו ועד יענקי: הגברים הגיעו בלבן והוכיחו שסטייל הוא לא רק לנשים
הגברים בלבן בחתונה של בר ואליאב, צילום: אור גפן

כוכבי "האח הגדול", בר כהן ואליאב טעטי, נישאו אתמול (ב') במתחם האירועים גבריאל בנס ציונה, ומי שחיתן אותם היה הרב דוד לאו - הרב הראשי לישראל. לאירוע התבקשו האורחים להגיע בקוד לבוש שחור ולבן, והגברים נענו למשימה.

הגברים בלבן

יענקי גולדהבר, שכיכב בעונה האחרונה של תכנית הריאליטי המשודרת ברשת 13, הגיע לאירוע עם חולצה לבנה מכופתרת, מכנסיים בגוון אפור חיוור וכיפה תואמת - כרגיל. גם השדרן אליקו, שנמצא לאחרונה בכותרות בעקבות הזוגיות השנויה במחלוקת עם לירז, לבש לבן מכף רגל ועד ראש: הג'קט המחויט, החולצה המכופתרת והמכנס הצמוד. הזמר משה פרץ הלך על חצי-חצי, כשהמכנסים לבנים והחולצה שחורה, ואילו עמרי בן נתן - כוכב "האח הגדול" גם כן - הלך על חולצה לבנה ומכנסיים שחורים.

יענקי גולדהבר

יענקי גולדהבר צילום: אור גפן

כל אחד מהמתלבשים שילב באופן אחר בלוק את הצבע הלבן, בחר בסוג נעליים אחר וגזרה אחרת, אבל כמעט כולם הצטיינו. בין כל הנשים עם השמלות השחורות והחגיגיות, האורחים שהגיעו לשמח את החתן והכלה הוכיחו שהפעם גם הצד הגברי יודע להפגין סטייל, ולא רק הכלה יפה בלבן.

משה פרץ ואשתו

משה פרץ ואשתו צילום: אור גפן

אליקו

אליקו צילום: אור גפן

נדיר אליהו

נדיר אליהו צילום: אור גפן