עם בן הזוג, עם הילדים או לבד: 5 תחפושות סופר מתוקות להיריוניות

פורים מתקרב וזה הזמן שלך לחשוב על תחפושת שתגרום לכולם לחייך, גם אם הבטן שלך כבר ממש גדולה | 5 רעיונות לתחפושות מקוריות לנשים בהיריון, אם או בלי בן הזוג

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 13/03/24 11:24 ג באדר ב'

עם בן הזוג, עם הילדים או לבד: 5 תחפושות סופר מתוקות להיריוניות
תחפושות להיריוניות, צילום: Olesia Bilkei,Shutterstock

אם פורים הגיע ואת בשיא ההיריון שלך, הבטן עגלגלה ואין לך כוח להשקיע בתחפושת שתדרוש ממך הרבה הכנה, הרעיונות האלה הם בדיוק בשבילך. כל מה שאת צריכה זה מעט מאוד פריטים ובעיקר הרבה יצירתיות, ואין ספק שכולם יחמיאו לך על הרעיון ועל המתיקות.

עם בן הזוג

טבח וסופגנייה

להתחפש לטבח זה לא מסובך, כל מה שבן הזוג צריך זה כובע של שף וחליפה לבנה. בשביל שתיראי כמו סופגנייה (את הבטן העגולה כבר יש לך), את צריכה לקחת חולצה חומה שלא בשימוש ולפזר עליה קצת קמח (שיראה כמו אבקת סוכר). כובע או מטפחת אדומה ואת סופגנייה לכל דבר.

שוער וכדורגל

בן הזוג ילבש מדי כדורגל ותוך רגע יהפוך לשוער מהמניין. את רק צריכה להדפיס על חולצה לבנה הדפס של רשת שחורה, כמו שיש על כדור אמיתי - וקיבלתם תחפושת שתגרום לכולם לצחוק.

רק את והעובר

אבוקדו

זה לא מסובך: כל מה שאת צריכה זה בגדים בצבע ירוק, עדיף שהחולצה תהיה כהה יותר מהחצאית או להפך. כעת קחי כל פיסת בד בצבע חום והצמידי אותה לבטן שלך - את יכולה לתפור או להדביק, תלוי עד כמה את אוהבת את החולצה. עכשיו את הקליפה והעובר המתוק הוא הגרעין.

תחפושת אבוקדו

תחפושת אבוקדו צילום: Karen Culp,Shutterstock

מכונת מסטיקים

יכול להיות שזה יגרום לילדים ברחוב להציק לך, אבל בכל מקרה כדאי שתתכונני לנוכחות של פעוטות בחייך. כל מה שאת צריכה זה בגדים צבעוניים, חולצה שאת לא לובשת ופונפונים. באמצעות דבק חם תדביקי על כל החלק של הבטן פונפונים צבעוניים וצפופים. אם בא לך ממש להשקיע את יכולה להדפיס תמונה של החלק שמוציא את המסטיקים מהמכונה ולהדביק מתחת. זהו, את מכונת מסטיקים.

עם הילדים

מעשה בחמישה בלונים

אם יש לכם שני ילדים אתם יכולים לעשות תחפושת משפחתית מתוקה במיוחד. כל אחד, כולל את ובן זוגך, יחזיק בלון בצבע אחר מתוך הצבעים בסיפור. את הצבע הנותר תלבשי וכך תהפכי את העובר הקטן בבטנך לבלון החמישי.

שמחה וששון לכל ילד בלון

שמחה וששון לכל ילד בלון צילום: Dragan Grkic,Shutterstock