הגיע הזמן להפסיק: הטעות האופנתית הנוראית שכל דתייה עושה בעונת מעבר

בכל עונת מעבר זה קורה מחדש ובכל פעם אנחנו מבליגים על זה ומתנהגים כאילו מדובר בלוק לגיטימי. הגיע הזמן לשים סוף לטעות האופנתית שכל בחורה דתייה עושה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 13/03/24 10:00 ג באדר ב'

הגיע הזמן להפסיק: הטעות האופנתית הנוראית שכל דתייה עושה בעונת מעבר
בנות, תפסיקו לעשות את זה, צילום: katenadm,Shutterstock

בכל שנה זה קורה מחדש וכולנו שותקים. עונת המעבר מתחילה, הבחורות הדתיות מתחילות להיפרד מהמגפיים והטעות האופנתית הכי נפוצה חוזרת - כאילו לא הייתה כאן רק בשנה שעברה. הפעם החלטתי לשים לב לזה סוף, למגר את התופעה מהשורש ולהניח אותה ישר על השולחן. בנות יקרות, אין שום סיבה שתלבשו גרביונים עם סנדלים.

גרביונים וסנדלים - לא הולך ביחד

אני יודעת, עדיין קריר מעט ומתחשק לכן להגן על הרגליים, ומצד שני השמש שהתחילה להפציע מעוררת בכן חשק לאוורר את כפות הרגליים, אבל שום דבר לא יכול להצדיק את התופעה הבזויה הזאת. גם נעלי בובה, שננעלות עם גרביונים שמסתיימים בקרסול, לא באות בחשבון. העור החשוף הקטן שמפריד בין הבד של הגרביון לנעל שלך הוא לא מגניב ולא מסקרן, הוא בעיקר צורם ולא אלגנטי. כל זה בהנחה שאת לא שמה גרביונים שמכסים את כפות הרגליים ועליהן סנדלים - כאן מדובר במקרה חמור מדי מכדי שנעסוק בו.

יש פתרונות

אך אל דאגה, אני לא מתכוונת להשאיר אותך חסרת אונים. יש לך אפשרויות לצאת מהמצב הסבוך הזה מבלי לקפוא מקור או לחכות לאוגוסט כדי להיפטר מהמגפיים. האפשרות הראשונה שלך היא גרביון חצי שקוף (10-15 דניר) שמכסה גם את כפות הרגליים, איתו תוכלי לשים איזה נעלי בובה שתרצי (שיתאימו לשאר הלוק, כמובן). האפשרות השנייה שלך, במידה ואת ממש מעוניינת לחזור לסנדלים, היא ללבוש שמלת מקסי שמגיעה לפחות עד הקרסול ומתחתיה תוכלי להסתיר את הגרביון או מכנסי הטייץ הצמודים שלך. כך תיראי קיצית ורעננה למרות שרוחות קלות עדיין מנשבות באוויר.

*המאמר נכתב בחצי הומור (החצי השני מגנה את התופעה מכל וכל) ולא נועד לפגוע באף אחת. כל אחת מוזמנת להתלבש ככל העולה על רוחה ולא להתייחס לדעה כזו או אחרת.