הלוק הצנוע של מייגן מרקל יתאים לך בול לעונת מעבר

אם גם את שוברת את הראש בבניית לוק מתאים לעונת מעבר, כזה שיחמם כשקר ויאוורר כשחם מבלי לוותר על הסטייל, תוכלי לשאוב השראה מהלוק הצנוע של הדוכסית מייגן מרקל

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 10/03/24 10:12 ל באדר א'

הלוק הצנוע של מייגן מרקל יתאים לך בול לעונת מעבר
מייגן מרקל, צילום: FiledIMAGE,Shutterstock

כל בחורה יודעת שהעונה הכי קשה להתלבש בה היא עונת מעבר. בחורף סריגים ומעילים, בקיץ שמלות מתנפנפות, אבל מה לובשים כשמזג האוויר כל הזמן משתנה? הדוכסית מייגן מרקל, אשתו של הנסיך הארי, הגיעה לפסטיבל המוזיקה "SXSW 2024" עם לוק שמתאים בדיוק לעונה הנוכחית.

מייגן מרקל מדגימה: לוק מושלם לעונת מעבר

הסוד הוא חולצה ארוכה עם כפתורים - במקרה של מרקל, בהדפס מפוספס - כזו שמצד אחד תוכל לחמם אך לא תחנוק, ויהיה אפשר לשחק עם הכפתורים במקרה הצורך. חצאית ארוכה, קלאסית אך מאווררת שתשמור על הרגליים מהקור אך לא תחנוק אותך במידה והשמש תצא. לכל זה הוסיפה הדוכסית נעלי בובה שפיציות (בלי סגירה מאחורה, כמובן) שמשתלבות מעולה עם שאר הפריטים. גם הצבעים הבהירים, לא שייכים לאף עונה ספציפית, מתאימים בדיוק לסתיו שמתחיל כעת.

את הסט של החולצה והחצאית תוכלו למצוא בחנות "giulivaheritage" והנעליים שייכות למותג "maisonvalentino". אם תרצו להרכיב את הלוק עם הפריטים המקוריים שלבשה מרקל, כולל העגילים, תצטרכו לשלם מעל 12 אלף שקלים.