פסים הם אופנה על זמנית: אילו פריטים כדאי שיהיו בארון?

בניגוד לדוגמאות ובדים שיוצאים ונכנסים לאופנה כל הזמן, פסים זה הדפס שנשאר איתנו תמיד ופשוט אי אפשר לטעות איתו | קבלו את כל הטיפים ללוק המושלם עם פסים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/24 18:31 כד באדר א'

פסים הם אופנה על זמנית: אילו פריטים כדאי שיהיו בארון?
פסים גם בחופשה, צילום: Victoria Fox,Shutterstock

דבש זה תמיד מתוק, בקיץ תמיד חם והדפס פסים זה תמיד עובד. מה הכוונה אתם שואלים? יש בגדים שמההתחלה ברור שהם טרנד חולף. ושלא תבינו, כן? אני בעד טרנדים. זה כיף. זה מחדש. זה גורם לך להרגיש המילה האחרונה. אבל בסוף, טרנד כשמו הוא- חולף מהר.

יום אחד חצאית הסאטן שלך היא הפריט הכי וואו בארון, עונה אחרי זה היא כבר לא רלוונטית ועשור אחרי זה את מסתכלת בתמונות מאירוע שהיה אז ולא מבינה איך לבשת את הדבר המחריד הזה. אז למרות שכולנו נופלות לזה, ולהזדעזע מתמונות עבר זה חלק מהחיים, תמיד כדאי שיהיו בארון פריטים שלא תלויים בזמן, מקום או הקשר. פריטים שתמיד עובדים.

הדפס פסים הוא אחד מהם, לא משנה אם מדובר בחולצה מלפני 20 שנה, מבד כותנה או על סריג בכלל. דוגמת פסים זה דבר שעובד. הנה כמה טיפים איך לבחור את הפריט המושלם, ומה לעשות איתו.

פסים לאורך או לרוחב?

כלל ברזל בפסים: פסים לאורך מגביהים ומאריכים את הגוף. הגוף האנושי הוא בכל מקרה ארוך וצר (דמיינו בן-אדם עומד) ופסים לאורך מדגישים בדיוק את זה. אמנם רוב הדומגאות פסים בבגדים שלנו הם לרוחב, אבל שווה לשים עין גם על זה. פסים לרוחב הם קלאסיים: תמיד נראה טוב.

לא לפחד לשלב

למרות שפסים נחשב "הדפס", פסים בצבע ניטרלי (שחור על לבן, צבעי אדמה) או כל דבר שהא לא צבעוני מדי, משתלב נהדר עם עוד הדפס! לא לפחד לשים חולצת פסים עם חצאית פרחונית. זה יכול להישמע מוזר בהתחלה אבל אחרי 2 דק' אתם תראו שזה עובד. הפסים גאומטריים ובגלל זה לא עושים בלאגן בעין ומשלבים נהדר עם כל דבר אחר.

הלוק הלא מתאמץ

אם קמתם בלי חשק, אין לכם כוח לחשוב מה ללבוש אבל לא בא לכם חלק על חלק, פסים זה בדיוק מה שאתם צריכים. חולצה של פסים שחור- לבן טובה הולכת עם כל ג'ינס, חלק תחתון צבעוני בכלל, ג'קט או מתחת סרפן. בגדול- תתפרעו. זה יראה טוב.