בזמן שקייט מידלטון מתאוששת - יכול להיות שמצאנו את הנסיכה האופנתית הבאה?

הדוכסית האופנתית מווילס עוד מתאוששת מהניתוח שעברה והעולם זקוק לנסיכה אופנתית חדשה שתספק לוקים אלגנטיים ומהממים. הנסיכה סופיה הלקוויסט, דוכסית במשפחת המלוכה השוודית, הזכירה לנו את הסטייל של קייט מידלטון

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 26/02/24 18:16 יז באדר א'

בזמן שקייט מידלטון מתאוששת - יכול להיות שמצאנו את הנסיכה האופנתית הבאה?
הנסיכה סופיה השוודית, צילום: shutterstock

לפני חודש וחצי עברה הדוכסית קייט מידלטון ניתוח בטן מתוכנן, שאילץ אותה להישאר בבית החולים להתאוששות שערכה שבועיים ולבטל את כל ההתחייבויות המלכותיות לפחות עד חג הפסחא. מאז נעלמה הדוכסית מהעין הציבורית והקדישה את מלוא זמנה להתאוששות גופנית. מידלטון היא לא רק פעילה חברתית העוסקת בצדקה וקידום החברה, אלא גם אחת הנסיכות האופנתיות שראתה הממלכה. היעדרותה הממושכת לא הותירה לנו ברירה, ונאלצנו לחפש לה יורשת ראויה, לפחות לבנתיים, ומצאנו - הנסיכה סופיה.

הנסיכה סופיה - פעם דוגמנית, היום דוכסית אופנתית

הנסיכה סופיה כריסטין הלקוויסט, דוכסית וורמלנד, הצטרפה למשפחת המלוכה השוודית לאחר שנישאה לנסיך קרל פיליפ בשנת 2015. לפני כן היא הייתה דוגמנית מצליחה ואף כיכבה בתכנית ריאליטי בה הגיעה לגמר. היא לא רחוקה מהגיל של מידלטון, בת 39, וללא ספק מצטיינת בטעם אופנתי משובח. כמי שהייתה דוגמנית ומבינה היטב בכל הנוגע למראה חיצוני, הנסיכה סופיה מצטיינת כמעט בכל לוק שלה.

מזכירה את הסטייל של קייט מידלטון

הסגנון של הנסיכה סופיה מזכיר מעט את זה של מידלטון - חליפות בצבעים אחידים, מכנסיים מחויטים ותואמים, נעליים גבוהות אך עדינות. כמו הדוכסית מווילס, גם הנסיכה משוודיה מצטיינת בשילוב אקססוריז והתייחסות לכל הפרטים הקטנים בלוק, מתיק הצד ועד העגילים. לפחות עד שקייט מידלטון תשוב להופיע עם לוקים מדהימים, אפשר להיות רגועים שיש לנו עוד דוכסית אופנתית לא פחות.