ואז נועה קירל הסתובבה והזכירה לכל העולם מה באמת חשוב

הזמרת הישראלית המוכרת גם ברחבי העולם הגיעה לטקס "People choice award" בלוס אנג'לס עם לוק מצמרר שנועד להזכיר לכולם מה באמת חשוב - לשחרר את כל החטופים מעזה מיד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 19/02/24 10:58 י באדר א'

ואז נועה קירל הסתובבה והזכירה לכל העולם מה באמת חשוב
נועה קירל, צילום: Tomer Neuberg,Flash90

בישראל המלחמה ממשיכה להתנהל ללא הפסקה, אך עולם כמנהגו נוהג. אתמול (א') התקיים בלוס אנג'לס טקס "People choice award" ובו לקחו חלק בילי אייליש, ג'ניפר אניסטון, לני קרביץ, קיילי מינוג, אדם סנדלר וכוכבים נוספים רבים, ביניהם גם הזמרת הישראלית נועה קירל. קירל, שרק בסוף השבוע האחרון איבדה קרוב משפחה, יודעת היטב מה קורה בישראל ומבינה את החשיבות בהעברת המסר לכל העולם.

עם הסמל לשחרור החטופים על הגב - נועה קירל הזכירה לכל העולם מה חשוב

הזמרת הישראלית ניצלה את המעמד ואת העובדה שעיני רבים נשואות אליה כדי להעביר מסר חד וברור: אנחנו רוצים את החטופים הביתה, עכשיו. מקדימה הגלימה השחורה שלבשה הייתה נראית רגילה לגמרי, אך ברגע שזו הסתובבה התגלה בענק הסמל לשחרור החטופים. את השמלה עיצב גלעד קרשיין, מעצב אופנה ישראלי, במיוחד עבור האירוע. בין חלוקות הפרסים והסלבס המהלכים על השטיח הירוק - נועה קירל הזכירה לכל העולם מה חשוב באמת.

נועה קירל הקדישה את ההופעה בארצות הברית לבן דודה שנרצח

וזו לא הפעם הראשונה שקירל מנצלת את מעמדה כדי להעביר מסר ציוני חשוב. את הופעתה מול 4,000 בני נוער יהודיים באורלנדו בארצות הברית היא החליטה להקדיש לזכרו של אורי יעיש ז"ל, בן דודה שנרצח בפיגוע הקשה בצומת ראם.