למי שהפסיק להחרים: 4 תחפושות מגניבות ב-SHEIN

אם התייאשתם מהחרם על חברת הקניות הזולה זה בדיוק הזמן להתכונן ולהזמין תחפושת מקורית ומגניבה לפורים. אספנו עבורכם 4 תחפושות שיגרמו לכולם להצטער שהם לא הזמינו לפניכם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 18/02/24 17:51 ט באדר א'

למי שהפסיק להחרים: 4 תחפושות מגניבות ב-SHEIN
shein, צילום: shutterstock

אי אז לפני ארבעה חודשים, כשהכל סער וכל אמירה בחרבי העולם התפרשה כבחירת צד, החל חרם על רשת הקניות SHEIN שהציעה למכירה דגל פלסטין (שהוסר מאז). אם מאז הספקתם להירגע ולסלוח לחברה - אחרי מספר צעדי חנופה כלפי הישראליים - הנה ארבעה תחפושות מגניבות שכדאי לכם להזמין כבר מעכשיו, אם אתם רוצים שיגיעו עד פורים.

תחפושת פוף-צב

זה אמנם לא זול כמו שאנחנו רגילים לקבל ב-shein, אך בהחלט שווה את זה. גם אחרי פורים אין ספק שהפוך המפנק הזה ישמש אתכם ובמקום לשבת עליו תוכלו ללבוש אותו. זאת אמנם תחפושת גדולה יחסית ולא כזאת שתוכלו לקרוע איתה את הרחבה, אך כן כזאת שתוכלו להתיישב איתה בכל מקום ולעורר את קנאתו של כל מי שיסתכל עליכם. הכי מפנק שיש.

תחפושת פוף-צב

תחפושת פוף-צב צילום: צילום מסך

כמו בחלומות של הקטנטונת

הרי מה ילדות רוצות יותר מאשר להיות פיה מהאגדות? התחפושת הזאת, ב-40 שקלים, תביא תוצאה מתוקה כל כך ויפה כל כך, שהילדה שלכם תתעקש ללבוש אותה בכל אחד מאירועי הפורים שתלכו אליהם.

תחפושת פיה

תחפושת פיה צילום: צילום מסך

היישר מימי הביניים

לפני שאתן נבהלות, בנות ישראל הצדיקות והצנועות, יש לא מעט פתרונות שתוכלו לעשות כדי להפוך את התחפושת הזאת - שעולה רק 39 שקלים - לצנועה לגמרי. חולצת בסיס עם פתח מרובע או תיקון קטן אצל תופרת יביאו תוצאה מדהימה. מספיק להביט בתמונה כדי להבין שמדובר בתחפושת גם יפה וגם מקורית, כזו שתרצו להשוויץ בה באינסטגרם.

תחפושת ימי הביניים

תחפושת ימי הביניים צילום: צילום מסך

רוכב על דינוזאור

זו לא תחפושת מקורית, אפילו די נדושה, אבל אף פעם לא נמאס ממנה. היא כזאת מגניבה, קלילה ומצחיקה ומגיעה במגוון מידות רחב, מה שיאפשר לכם להפוך אותה לתחפושת משפחתית של רוכבי דינוזאורים. תמונה משפחתית מתוקה במיוחד מובטחת.

תחפושת רוכב על דינוזאור

תחפושת רוכב על דינוזאור צילום: צילום מסך