עובר מסך הילה קורח עשתה את הטעות הכי חמורה שאפשר לעשות בשידור

מגישת החדשות המרכזית של חדשות 13, שמקפידה בדרך כלל על לוקים אלגנטיים ומוצלחים, עשתה הפעם טעות אופנתית מצערת כשהופיעה עם חליפה אדומה וכהה מדי | ביקורת אופנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 18:01 ד באדר א'

הילה קורח עשתה את הטעות הכי חמורה שאפשר לעשות בשידור
הילה קורח במהדורה המרכזית, צילום: צילום מסך חדשות 13

הילה קורח הגישה אתמול (ב') את מהדורת החדשות המרכזית, שהייתה חגיגית מהרגיל בעקבות שחרור שני החטופים לואיס הר ופרננדו מרמן באותו הבוקר. קורח, לא רק מגישת חדשות אלא גם רופאה, נחשבת דווקא לאחת המגישות האופנתיות על המסך. בקיץ היא מקפידה על חולצות שיקיות מרעננות, בחורף חליפות מחויטות, ותמיד דואגת לגוון בתסרוקות, לשלב זוג עגילים ושרשרת ולהופיע עם איפור עדין ומחמיא. אך הפעם, לצערן של קורח והסטייליסטית, נעשתה טעות חמורה.

החליפה האדומה של הילה קורח היא טעות אופנתית חמורה

כשאת מופיעה על המסך הגדול בשעות הכי נצפות של היום - מהדורת החדשות המרכזית בזמן מלחמה, בכל זאת - את לא יכולה ללבוש חליפה אדומה. ואם כבר אדומה, אז לא בגוון הכי כהה בפלטת הצבעים. קורח בעצמה כבר יודעת, כמו המגישות האחרות שמיישמות את זה מדי יום, שהצבעים המשתלבים בצורה המוצלחת ביותר על מסך הטלוויזיה הם גווני הכחול, ירוק כהה, שחור וגוונים מסוימים של סגול או חום. אדום הוא צבע ריסקי הרבה יותר, ויש סיבה לכך שכמעט ולא תראו מגישת חדשות שלובשת אותו.

הילה קורח בולטת, ולא לטובה

הילה קורח בולטת, ולא לטובה צילום: צילום מסך חדשות 13

הילה קורח בולטת - ולא לטובה

כשקורח יושבת באולפן עם פאנל של 5 גברים בחליפות ועוד אישה אחת בחליפה אפורה בהירה, היא בולטת - ולא לטובה. מגישת חדשות צריכה לזכור שעל אף שהיא נמצאת בפרונט ועיני כולם נשואות אליה, היא עדיין לא הסיפור. זה לא אומר שהלוק שלה לא צריך להיות אלגנטי ומסקרן, אבל הוא לא יכול להיות בצבע עז כל כך שגונב את כל הפוקוס. בטח כשמדובר באולפן חדשות 13, שמקושט כולו באותו גוון אדום ודומה מדי לחליפה. כשמדובר בהילה קורח - שיודעת איך לעשות את זה נכון - ציפינו להרבה יותר.