עשה ואל תעשה בחורף: 5 דברים שאתן חייבות לדעת על גרביונים

אין בחורה שלא לובשת את הפריט הכי שימושי בחורף, אך לא כולן עושות את זה נכון. לפני שאתן קונות גרביונים יש כמה דברים חשובים שאתן צריכות לקחת בחשבון | הטיפים של הסטייליסטית תחיה בן יאיר

חדשות כיפה תחיה בן יאיר 08/02/24 15:25 כט בשבט התשפד

עשה ואל תעשה בחורף: 5 דברים שאתן חייבות לדעת על גרביונים
גרביונים, צילום: Oleg Elkov,Shutterstock

גרביון הוא אחד מפריטי האופנה הכי שמישים בעונת החורף. עוד תוספת מחממת שיכולה להוסיף אקססוריז ללוק, ולמי שלובשת חצאיות קשה לוותר עליה. אבל כשאתן בוחרות את הגרביונים שלכן יש כמה דברים שכדאי שתקחו בחשבון.

1. נוחות

נוחות זה הדבר הכי חשוב בגרביונים. גרביונים יכולים להיות ממש לא נוחים, הרבה פעמים הם מגיעים ב-one size כך שהם לא מתאימים לכל אחת. לפעמים נוצרת חוסר נעימות בחלק העליון - צמודים מדי, רחבים מדי, ואם את נמוכה אז ארוכים מדי. לכן חשוב שתקני גרביונים שיושבים עלייך טוב, במידה הנכונה לך, איתם תרגישי בנוח. יש היום גרביונים איכותיים במגוון מידות, ממידות קטנות עד מידות גדולות ולהריון. ישנם גרביונים עם קרסול וללא קרסול, כמו טייץ. לפעמים יכול לעזור להוסיף טייץ קצר מעל הגרביונים, על מנת שישבו עליך בנוחות.

2. צבע

חלק מהכיף של גרביונים זאת האפשרות להוסיף צבע ללוק. יש גרביונים וטייצים יפהפיים במגוון צבעים, הדפסים וטקסטורות, גרביון חצי שקוף, חלק וצבעוני. חשוב שתדעי לשלב אותם בהרמוניה עם הלוק הכללי שלך. יש לנו נטיה לקנות גרביון שחור, הכי קלאסי ומתאים להכל, אבל גם אם בחרת בצבע השחור שימי לב שיש לך עוד פריט שחור בלוק הכללי. גם בגרביונים עם טקסטורה והדפסים מעניינים שימי לב שיש חזרה של אחד מהצבעים בלוק הכללי, אפילו בפרטי לבוש יותר רחוקים מהגרביונים - חולצה או מטפחת.

3. שילוב עם מגפיים

גרביונים וטייצים עלולים לקצר את הרגל. אם את מחפשת להוסיף גובה למראה שלך, חשוב שתהיה המשכיות בין הגרביונים לבין החצאית או המגף. אם בחרת מגף קצר, שאיתו רואים יותר את הגרביונים, חשוב שתהיה המשכיות והרמוניה - כמו גרביון שחור עם מגף שחור. גרביון או טייץ יכולים להשתלב מעולה עם נעלי סירה או נעלי שפיץ, ולתת עוד הארכה לרגל גם כאשר לובשים טייץ אשר יוצר חיתוך בסוף הרגל.

4. עובי

יש גרביונים במגוון אפשרויות של עובי, מ10-15 דנייר עד 150 דנייר. בדרך כלל מידת הדנייר תעיד על רמת החוזק של הגרביונים, אך לא תמיד. יש גרביונים איכותיים מאוד במידת דנייר נמוכה. גרביון עם 10-30 דנייר הוא קליל עד חצי שקוף, שיכול להתאים גם לקיץ וכמובן פחות מחמם. ככל שהגרביון יותר דק הוא עלול להיקרע יותר בקלות וליצור רכבות מבאסות. אני ממליצה על עובי של לפחות 40 דנייר, שהוא דק ומחמיא אך עדיין מחמם ולא נקרע בקלות. יש גם גרביונים טרמים לימים קפואים ולמי שקר לה במיוחד.

5. סגנון ואמירה אישית

גרביונים יכולים להיות חלק מהביטוי האישי שלך. הם עוזרים להביא את האמירה הפנימית שלך לעולם. אמנם גרביונים הם פריט אחד ממכלול שלם של הלוק, אבל גם דרכם אפשר להביא חלק מהמהות הפנימית שלך, מהאופי, התכונות, ומכל האור והטוב שאת רוצה להקרין ממך.

גרביונים חלקים בצבע שחור או אפור יתאימו למראה שקט, הרמוני, מסודר וקלאסי, ובנוסף לכך יכולים להתאים לסגנון ספורטיבי, קליל, פשוט ולא מתאמץ. גרביונים בצבע נוכח כמו אדום או צהוב יכולים להביא אמירה של אנרגיות, בטחון ודרמטיות. גרביונים עם טקסטורה מעניינת יכולים לבטא את היצירתיות, המקוריות והאומץ שבך. גרביונים בדוגמת תחרה או גרביונים בצבעים בהירים כמו לבן, שמנת או ורוד יכולים לבטא מראה רומנטי וכפרי, אווירה של רוגע ושקט, אצילות ועדינות.

מאחלת לך שתמצאי גרביונים שאת מרגישה איתם בנוח, בסגנון ובאמירה האישית שלך. הם יעזרו לך להביא את האור והיופי שבך, בפנים ובחוץ, ישדרגו לך את הלוק, ירעננו את המראה שלך וכמובן יחממו אותך בחורף.

תחיה בן יאיר

תחיה בן יאיר צילום: באדיבות המצולמת

הכותבת היא תחיה בן יאיר, סטייליסטית, מנחת סדנאות סטיילינג ומלווה רגשית בנראות.