לא רק מסקרה: 14 מוצרים שכל אחת חייבת בתיק האיפור שלה

כולנו מסתובבות תמיד עם מסקרה ושפתון, אבל מה לגבי ג'ל גבות ופלטת צלליות? אספנו עבורכן 14 מוצרים שכל בחורה חייבת להחזיק תמיד בתיק האיפור שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 16:24 כו בשבט התשפד

לא רק מסקרה: 14 מוצרים שכל אחת חייבת בתיק האיפור שלה
תיק איפור, צילום: koraybozkus,Shutterstock

כל בחורה שמתחילה להתאפר מרכיבה לעצמה את תיק האיפור שלה, עם המוצרים האהובים עליה מהחברות המועדפות עליה. הנה 14 מוצרים שכל בחורה שמעוניינת להתאפר בצורה מקצועית חייבת להחזיק בתיק שלה.

1. בסיס או קרם BB

לפני הכל, מה שהכי ישפיע על האיפור שלכן הוא הבסיס שתשימו, לכן חשוב לקנות בסיס טוב או קרם BB שיאחדו את גוון העור ויכסו את הפגמים. יותר מכל, חשוב שיתאימו לגוון העור הספציפי שלכן.

2. קונסילר

קונסילר הוא מוצר חיוני לכיסוי פגמים, עיגולים שחורים ופגמים אחרים. גם כאן חשוב לבחור גוון מתאים ומדויק, כזה שיסייע להסתיר את הפגמים ויעניק בהירות מתחת לעיניים.

קונסילר

קונסילר צילום: Master1305,Shutterstock

3. מסקרה

אי אפשר להחליף את אחד המוצרים הכי אהובים והכי פופולריים, שמדגיש את הריסים וגורם לעיניים להיראות גדולות יותר ופקוחות יותר. מסקרה מאריכה, כזו שתתן נפח או אחת עמידה למים - בחרו את זו המושלמת עבורכן.

4. אייליינר

לצד המסקרה, אייליינר יכול לשדרג לגמרי את מראה העיניים שלכן. זה אמנם מוצר שדורש עדינות ודיוק, אך אחרי שלומדים להשתמש בו מקבלים תוצאות שנותנות מראה מקצועי ואלגנטי.

5. פלטת צלליות

במקום לקנות בכל פעם צללית אהובה, תדאגו שתהיה לכן פלטת צלליות אחת מגוונת, שתציע גוונים שונים לכל אירוע. תוכלו להשתמש בצלליות לעפעפיים וליצור בכל פעם לוק לבחירתכן - טבעי או דווקא דרמטי.

6. סומק או ברונזר

הסומק מוסיף אדמומיות מחמיאה ללחיים, בעוד הברונזר יכול להוסיף חמימות. בחרו גוונים המשלימים את גוון העור שלכן וישתלבו בסגנון האיפור הקבוע שלכן.

סומק

סומק צילום: Prostock-studio,Shutterstock

7. שפתון או גלוס

במיוחד בחורף, שפתון הוא מוצר חובה כדי להוסיף צבע וברק לשפתיים שלכן. יש כל כך הרבה צבעים וגוונים שתוכלי לבחור מתוכן - משקוף ועדין ועד אדום ועז, לכל אירוע ולכל מצב רוח.

8. פודרה

פודרה עוזרת לאחד את האיפור ולשלוט על הברק, ויכולה לספק גם גימור מרענן ולעזור לאיפור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר.

9. מברשות וספוגים

לא פחות חשוב מהאיפור עצמו, הוא גם האופן בו מורחים אותו. החזיקו בתיק האיפור שלכן מגוון מברשות וספוגים שיתאימו למריחת בסיס, צלליות וסמקים.

מברשות איפור

מברשות איפור צילום: symbiot,Shutterstock

10. ג'ל גבות

דקה אחת של מריחת ג'ל גבות תשפיע על כל היום שלכן. אם תסרקו את הגבות היטב ותעמידו אותן כפי שאתן אוהבות באמצעות הג'ל, הן לא יזוזו עד הסרת האיפור בסוף היום.

11. תוחם שפתיים

תוחם שפתיים לא רק מסייע לקבל תוצאה מדויקת יותר כשאתן משתמשות באודם, אלא גם יכול לגרום לעיבוי השפתיים ולמראה מנופח יותר.

תוחם שפתיים

תוחם שפתיים צילום: New Africa,Shutterstock

12. טינט

הטינט הפך בשנים האחרונות לאחד המוצרים הכי מבוקשים, ובצדק. הוא מעניק אדמומיות קלה ללחיים או לשפתיים, כזה שמאפשר לכן להיות מאופרות מבלי להרגיש כך.

13. מראה קטנה

אתן לא יודעת מתי ואיפה תרצו להעניק לעצמכן טאצ'-אפ ולשדרג את המראה הנוכחי, לכן כדאי שתמיד תהיה לכן בתיק מראה קטנה שתשמש אתכן בכל מקום בו תהיו.

14. מסיר איפור

בסיום היום, אחרי שהסתובבתן מאופרות ויפות, מה שישפיע על היום למחרת יהיה מסיר האיפור בו תשתמשו. הקפידו להשתמש במסיר איפור איכותי ולשפשף את המוצרים היטב, בכדי למנוע חיידקים ושאריות מבאסות ביום שאחרי.