יפה ומחמם: גולף זה ה-פריט של החורף, ככה תלבשי אותו בסטייל

במקום ללכת ולהשקיע בשמלה שלא תלבשו יותר מדי, עדיף להשקיע בחולצות גולף טובות בצבעים ניטרליים, שיאפשרו לכם לשחק עם כל הפריטים שיש לכן בארון בצורה יעילה וליצור לוקים שיגרמו לכולם לשאול: "מאיפה זה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 12:56 כו בשבט התשפד

יפה ומחמם: גולף זה ה-פריט של החורף, ככה תלבשי אותו בסטייל
אופנה, צילום: margostock,Shutterstock

אני בן-אדם של חורף: אוהבת גשם, אוהבת אף אדום, אוהבת מרקים ושתייה חמה והכי אוהבת את הסטייל של החורף. אוהבי הקיץ יקומו ויזעקו אבל כל מי שמעדיף ללכת ברחוב ולהזיע על פני שלוליות הוא הזוי בעיניי. כדתייה יש לחורף יתרון בולט: פחות עיסוק בצניעות כי בכל מקרה לכולם קר והשכבות נערמות מאליהן.

גולף הוא הג'וקר של החורף: תמיד יפה, מתאים לכל אירוע, משתלב כמעט עם כל פריט אחר שיש לכם בארון, ברגע שמבינים כמה הוא שימושי אתם תראו שהארון שלכם יתמלא בעוד ועוד פריטי גולף, כי זה הדבר היחיד שתלבשו.

ההמלצה שלי: תשקיעו בכמה גולפים טובים בצבעים נייטרלים, זה פשוט ישנה לכן את כל היכולת לשחק עם הפריטים שכבר יש לכם בארון, ולהפוך כל פריט קיץ לפריט חורף. לבן שחור וכמה צבעים נייטרלים כמו בז' או חום יעשו את העבודה.

גולף כבסיס

כמעט כל שמלה שיש לכן בארון יכולה להפוך לשמלת חורף אם תלבשו שכבה מתחת, עכשיו נכון, זה לא תמיד עובד. אבל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשלב:

אם השמלה היא סרפן (חסרת שרוולים) פשוט שימו מתחת גולף בצבע משתלב ויש לכן אחלה של לוק, בשמלה עם שרוולים זה קצת יותר מסובך: אם השרוול ארוך ויש לשמלה מפתח משמעותי, הגולף הוא 2 במחיר 1: גם מחמם וגם סוגר, עם השרוול 3/4 הייתי מוותרת על השמלה בעונה, אלא אם כן אתן שמות גולף מתחת ואז קרדיגן/ג'קט לכסות את השרוול.

הקלאסי

בסוף, גולף הוא פריט קלאסי: סריג בצבע נקי, חצאית מחוייטת שחורה ובלייזר/ מעיל בסגנון מחויט, מגפיים עם עקב קטן ואין לך איך לטעות פה. את בשיא הסטייל, לא שרפת שעה בבוקר על מה לשלב עם מה. והכי כיף? זה לוק שעובד גם לעבודה, גם לאירוע בערב וגם ליציאה לקניון.

גולף בקלאס

גולף בקלאס צילום: Xeniia X,Shutterstock

וינטג'

בשנים האחרונות חוזר לחיינו בסערה טרנד הווסטים: מחוייטים, סרוגים או מעיל נפוח חסר שרוולים: מדובר בפריט שמחייב משהו מתחת, ומה יותר טוב מחולצת גולף בייסיקית, נוחה ומחמיאה?