לובשים פוליטיקה הלוק של מירב כהן היה סתמי לגמרי אם לא המגפיים ההורסים האלה

חברת הכנסת הגיעה לכנס מיוחד שנערך בכנסת בלוק שיכול היה להיות קלאסי, סטנדרטי ונחמד בלבד, אלא שעם המגפיים החומים שבחרה היא יצרה לוק שקשה להתעלם ממנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/24 16:45 כא בשבט התשפד

הלוק של מירב כהן היה סתמי לגמרי אם לא המגפיים ההורסים האלה
מירב כהן, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

לצד המלחמה ערכו אתמול (ג') בכנסת כנס מיוחד לרגל יום השואה הבינלאומי. חברת הכנסת מירב כהן ממפלגת "יש עתיד" הגיעה לכנס בלוק סטנדרטי לכאורה - חליפה בצבע כחול כהה שמותאמת למעמד הקודר עם פסים דקים ומחמיאים לאורך המכנסיים, על חולצת גולף לבנה וקלאסית. החליפה המחויטת והמחמיאה לצד הגולף יכולה הייתה לספק לוק נחמד, אך בזכות המגפיים שבחרה חברת הכנסת היא יצרה לוק ששווה להתעכב עליו.

המגפיים החומים הצילו למירב כהן את הלוק

הבחירה האוטומטית ללוק הזה הייתה כנראה מגפיים שחורים - או לנועזות יותר, לבנים - אך כהן בחרה דווקא במגף חום עם עקב שמשדרג אותו עוד יותר, ובכך הקפיצה את הלוק שלה בכמה רמות. אנחנו אהבנו.

"רבים מתארים את השבעה באוקטובר כשואה שנייה", כתבה חברת הכנסת בפוסט שפרסמה, "ובהתאם, הכנס שערכנו היום לציון יום השואה הבינלאומי, לא היה כבכל שנה. ‏כמה הבטחנו לזכור ולא לשכוח - ‏אבל היום לטראומות השואה מלפני 80 שנה, הצטרפו זיכרונות טריים ואכזריים. ‏האנלוגיה בין האירועים אינה מרפה, ולכן בחרנו דווקא להנכיח אותה".