מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צמידים, שרשראות וסוודרים: הקולקצייה שהיינו מעדיפים לא לראות לעולם

כחלק מהמאבק לשחרור החטופים, הוציא מטה המשפחות קולקצייה שלמה עם פריטים אופנתיים הקוראים להשבתם - דיסקית, סיכה, חולצות וכובעים - קולקצייה שוברת לב עם מסר אחד ברור

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/24 12:48 יד בשבט התשפד

צמידים, שרשראות וסוודרים: הקולקצייה שהיינו מעדיפים לא לראות לעולם
הפגנה לשחרור החטופים, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

מאז השבעה באוקטובר, מטה משפחות החטופים עושה הכל כדי לקדם את השבתם של עשרות החטופים במהרה. כחלק ממהלכי המטה הוציאו קולקצייה שלמה עם פריטים הקוראים לשחרור החטופים, כשכל ההכנסות מהקניות באתר הרשמי של המטה מגיעות ישירות אליו ולמטרת פעילותיו. ודאי ראיתם חלק מהפריטים האלה בהפגנות, בסטורי של אושיות או בכיכר החטופים, אך אין ספק שאת הקולקצייה הכואבת הזו היינו מעדיפים לא לראות לעולם.

שרשרת

השרשרת עם הדיסקית הייתה אחד הפריטים הראשונים שנוצרו במסגרת המאבק, והצליחה לעורר לא מעט סערות. היו שהאשימו את רמי לוי שמכר את הדיסקיות במחיר זול יותר מהמטה, והייתה גם השאלה החריגה לנתניהו, ששלף את הדיסקית מול כולם. אין ספק שהדיסקית הכסופה הצליחה להעביר את המסר היטב.

דיסקית "הלב שלנו שבוי בעזה"

דיסקית "הלב שלנו שבוי בעזה" צילום: צילום מסך

צמיד

צמיד התקווה, צמיד אדום עם יהלום משובץ בזהב, מוגדר כסמל לעוצמה, תקווה, ואור. כשעונדים אותו מביעים בכך תמיכה, אחווה, תקווה לשינוי ורצון לשחרור החטופים בקרוב.

צמיד "התקווה"

צמיד "התקווה" צילום: צילום מסך

כובע צמר

החורף הגיע סוף סוף ואיתו הגשם הסוער. גם כשאתם מתחמקים מהטיפות ומשתדלים לא להירטב אתם יכולים לקחת חלק במאבק לשחרור החטופים ולרכוש את כובע הצמר שמציע המטה. באתר יש גם כובע מצחיה, שמתאים יותר לימי הקיץ החמים - בתקווה גדולה שעד אז החטופים כבר יהיו כולם כאן.

כובע צמר לשחרור החטופים

כובע צמר לשחרור החטופים צילום: צילום מסך

סוודרים

לצד הכובעים, הגיעו גם הסוודרים, שמחליפים את החולצות הקצרות. תוכלו לראות אותם על בני המשפחות בכיכר וגם על החטופים ששוחררו בעצמם, ומכירים הכי טוב את הכאב של אלו שעוד שם.

סוודרים לשחרור החטופים

סוודרים לשחרור החטופים צילום: צילום מסך

חולצות

החולצות לשחרור החטופים, בצבעי שחור, אדום ולבן, הם הסמל הבוהק ביותר וההזדהות העוצמתית ביותר עם המחאה.

חולצות לשחרור החטופים

חולצות לשחרור החטופים צילום: צילום מסך

צמיד נובה

דגם של הצמיד שענדו החוגגים במסיבה, שהפכה למתקפה רצחנית עקובת דמים, עם המסר הברור: עד שכולם כאן כולנו עדיין שם.

צמיד נובה

צמיד נובה צילום: צילום מסך

סיכה

הסיכה היא לא מוצר חד פעמי, שלובשים פעם בשבוע ומכניסים לכביסה. אפשר להעביר אותה מבגד לבגד, להצמיד לתיק או לקלמר באוניברסיטה, ולקחת אתכם לכל מקום את המאבק לשחרור החטופים.

סיכה לשחרור החטופים

סיכה לשחרור החטופים צילום: צילום מסך