האמת המצמררת מאחורי הלוק של יעל שלביה

עומר אדם ויעל שלביה הגיעו בסיום העצרת לשחרור החטופים, שנמשכה 24 שעות לרגל 100 ימים למלחמה. חדי העין הבחינו שבני הזוג הגיעו בלוק זהה, וכעת הסטייליסטית מסבירה: "רציתי להעביר את הזעקה של כולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 12:57 ה בשבט התשפד

האמת המצמררת מאחורי הלוק של יעל שלביה
עומר אדם ויעל שלביה, צילום: אוהד קב

לציון 100 ימים למלחמה, נערכה אתמול (א') עצרת בת 24 שעות בכיכר החטופים, במהלכה עלו על הבמה אמנים רבים, משפחות החטופים וכאלו ששוחררו בעצמם מהשבי במסגרת העסקה - כולם קראו לשחרור מיידי של החטופים. גם בני הזוג עומר אדם ויעל שלביה הגיעו לאירוע, וכשאדם הופיע על הבמה בת הזוג צילמה, פירנגה וייחלה לשחרור.

הסטייליסטית מאחורי הלוקים של יעל שלביה ועומר אדם: רציתי להעביר את הזעקה של כולנו

אלא שחדי העין שמו לב שבני הזוג הגיעו שניהם עם אותו הלוק בדיוק, ולסטייליסטית שעומדת מאחורי ההחלטה הזאת - אור לוזון - יש הסבר. "ביום חמישי יעל זוהר המפיקה של עומר התקשרה אליי ואמרה שעומר סוגר את העצרת של החטופים לציון 100 ימים שהם שם, ואמרה שצריך בגד", שיתפה לוזון, "חשבתי מה אוכל לעשות כדי להיות עוד אחת שעוזרת להעביר את הזעקה של כולנו, של מדינה שלמה שמחכה להם".

יחד עם ליאור שוורצמן, מעצבת שעובדת יחד איתה, הם החליטו ליצור סוודר ייחודי עם אמירה נוקבת: BRING THEM HOME, בצבע הצהוב שהפך לסמל המאבק. "פניתי למנכ"ל נייקי ישראל שימצא לי נעל צהובה שתזדהה וחשבתי איך אוכל לתרום ולו בקצת לזעקה של מדינה שלמה, וזה המעט שיכולתי. ובכלל להלביש את עומר, שלכל הפחות מגיע לו להדליק משואה ולכל היותר מגיע לו צינורות של שפע בעולם הזה. אני בטוחה שהקדוש ברוך הוא רואה את כל החסדים שלו והוא יתגמל אותו בהתאם על כל הטוב שהוא מוריד בעולם שלנו. שש וחצי שנים שאני גאה לעבוד אצלו, אבל היום יותר מתמיד".

יעל שלביה ועומר אדם

יעל שלביה ועומר אדם צילום: ללא

צפו: עומר אדם מופיע בכיכר החטופים