ג'ינס, עור או קורדרוי: מה הג'קט שלכן אומר עליכן?

אמנם החורף בעיצומו, אבל מזג האוויר לא מספיק קר עד עכשיו בשביל מעיל: לכן החלטנו לעשות לכם סקירה על הפריט הכי שימושי למזג האוויר הנוכחי: הג'קטים, אז מה כדאי לרכוש לתקופה הקרובה? הסקירה המלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/24 15:45 כח בטבת התשפד

ג'ינס, עור או קורדרוי: מה הג'קט שלכן אומר עליכן?
על-זמני: ג'קט ג'ינס, צילום: Evgeny Hmur,Shutterstock

אמנם החורף איתנו כבר תקופה, אבל בואו, עד עכשיו לא היה מספיק קר בשביל מעיל, אז כנראה שאפשר להכריז רשמית שהחורף הזה אנחנו בעונת הג'קטים. הוא קל, מקפיץ לוקים, עם כיסים נוחים ויש אותו באינסוף סגנונות: אז מה הג'קט שאתם בוחרים ללבוש אומר עליכן?

הקלאסי: ג'קט ג'ינס

הוא תמיד בצו האופנה, כמעט ואי אפשר לטעות ששמים אותו והוא הולך עם כל דבר: כמובן שמדובר באהובנו ג'קט הג'ינס. אפשר לשים אותו עם עוד ג'ינס ולצאת מתוחכם, או עם סתם פריטים של בייסיק, עם שמלה מקושקשת ועם כל סוג של נעל. כל אחד ואחת צריכים בארון איזה ג'קט ג'ינס טוב, לימים שאין כוח לחשוב יותר מדי.

השיקי: ג'קט קורדרוי

לאחרונה נכנס לאופנה חזק בד הקורדרוי, ואני ממש לא מתלוננת. הוא יושב יפה על הגוף, גורם לך להרגיש בשיא הסטייל וכמובן חורפי כיאה לעונה שאנו נמצאים בה. אפשר לקנות אחד חום או שחור שיתאים להכל ואפשר להתפרע על צבע מיוחד ולשים מדי פעם עם גולף שחור מתחת.

ג

ג'קט קודרוי: צבע נועז זה כיף צילום: Luis Molinero,Shutterstock

המגניב: ג'קט משבצות

עוד טרנד שממאן לעזוב בשנים האחרונות הם הג'קטים עטורי המשבצות. מדובר בטייק אוף על חולצה מכופתרת, רק מבד יותר עבה וחורפי, נראה קצת כאילו גנבת לחבר שלך חולצה מהארון, וזה פשוט מהמם.

המפנק: ג'קט פרווה

אם בכל זאת נפלנו על יום קר במיוחד, תמיד כיף שיש כזה משהו בין ג'קט לסוודר מלא בפרווה מבפנים כדי שנרגיש כמו דובי שמסתובב לו ברחוב. דומה קצת למה שמלבישים לילדים, אבל מי לא ישמח לחזור להרגיש קצת כמו ילד?

העל-זמני: ג'קט עור

לא חושבת שצריך לכתוב עליו הרבה, אבל שצריך לקרות הרבה מאוד בעולם כדי שג'קט עור יצא מהאופנה. שחור, פשוט, לא מתחכם מדי. ג'קט עור שחור הוא משהו שתמיד עובד, תמיד מוצלח. תשקיעו פעם אחת באחד איכותי ולא תתחרטו.

ג

ג'קט עור- אחד איכותי בארון צילום: LightField Studios,Shutterstock