בן כספית: "בנימין נתניהו נראה כמו רוס מ'חברים'"

מסיבת העיתונאים שנערכה במוצאי השבת הצליחה - שוב - לעורר סערה, הפעם ממקום מפתיע: האיפור של ביבי. בתכנית הרדיו המשותפת עם ינון מגל, תהה בן כספית לגבי התקרית: "הייתה שם תאונה, גם למדינה הייתה תאונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/24 13:36 כ בטבת התשפד

בן כספית: "בנימין נתניהו נראה כמו רוס מ'חברים'"
בנימין נתניהו ורוס גלר, צילום: לע"מ/Warner Bros צילום מסך

אם לינון מגל ובן כספית נגמרו הנושאים להתווכח עליהם, נראה שהם לא מתכוונים לוותר בקלות. הבוקר (ב') בתכנית הרדיו המשותפת שלהם ברדיו 103FM נקלעו השניים לויכוח חדש, כשהפעם על הפרק: האיפור של ראש הממשלה במסיבת העיתונאים שנערכה במוצאי השבת.

בן כספית: "הייתה שם תאונה, גם למדינה הייתה תאונה"

"אתה יכול להסביר לי את השיזוף של ביבי בשבת?", פנה כספית לפרטנר, "הוא נראה כמו רוס ב'חברים'. כאילו מישהו מרח עליו את החומר הלא נכון. הייתה שם תאונה, גם למדינה הייתה תאונה". כספית התייחס לאותה הסצנה האייקונית מהסדרה "חברים", בה רוס יוצא ממכון השיזוף הרבה יותר שזוף ממה שהתכוון.

רוס בסצנה האייקונית

רוס בסצנה האייקונית צילום: Warner Bros צילום מסך

אלא שכספית לא צחק, אלא לקח את הנושא ברצינות: "הספין במסגרתו אתם טוענים שמדינה פלסטינית מעבר לסיבוב לא יתפוס. תאונת השיזוף היא סממן לחוסר מודעות עצמית משווע, והתעסקותו של האיש באיפור מקנה לנו את הזכות להתייחס לזה, בעיקר כשמדובר בראש ממשלה".

ינון מגל: "חיילים נהרגים ואתם מתעסקים באיפור של ראש הממשלה?"

מגל, כמובן, לא ויתר, והשיב: "מסיבת העיתונאים הייתה טובה אז אין לכם במה להתעסק, ולכן אתם מתעסקים בשיזוף. שבוע שעבר זה היה על הדסקית, שבוע שלם התעסקתם בזה. הכל היה טוב במסיבת העיתונאים, ניסו להטריל אותו בכל מיני שאלות מטומטמות והוא עשה מהם ליצנים. נראה לך רציני בזמן מלחמה שחיילים נהרגים, אתם מתעסקים באיפור של רה"מ? זה הדבר הראשון שאתה מתעסק בו?".

המאפר שאחראי ל"תאונה" המדוברת הוא ראם שרביט, מאפר עם למעלה מ-100 אלף עוקבים, ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם הלקוח המפורסם וכתב: "היה לי הכבוד לאפר את ראש ממשלת ישראל בינימין נתניהו", וזכה לראיון ב"פנאי פלוס" ובתכנית "הצינור".