בחרנו את הלוק של קייט מידלטון לשנת 2023 - ויש בו רק צבע אחד

עוד חלפה שנה בשגרה האופנתית של הדוכסית מווילס, והגיע הזמן לבחור את הלוק הכי מוצלח לשנת 2023. בין כל השמלות הנוצצות והאוברולים הצבעוניים בחרנו דווקא לוק שמורכב מצבע אחד בלבד - וזה בדיוק מה שמיוחד בו

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 13:38 יד בטבת התשפד

בחרנו את הלוק של קייט מידלטון לשנת 2023 - ויש בו רק צבע אחד
הלוק של קייט מידלטון לשנת 2023, צילום: shutterstock

חוץ מהיותה נסיכה, אשתו של הנסיך ויליאם ואימם של הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי, קייט מידלטון היא גם הדוכסית עם הכי הרבה סטייל בממלכה, ואפילו זכתה שיוטבע על שמה המונח "אפקט קייט", המתייחס להשפעתה יוצאת הדופן על האופנה הבריטית והאמריקאית. אחרי לא מעט הופעות אופנתיות מעוררות השראה, קייט כבר יודעת שעליה לספק את הסחורה ולהבטיח לוק מדהים בכל מקום אליו היא מגיעה.

בשנה החולפת, כמו בכל אלו שלפניה, קייט סיפקה לוקים מעוררי התפעלות, נוצצים, חגיגיים וקלאסיים, שכל אחד מהם זכה לסיקור בבריטניה ומחוץ לה. עברנו עליהם, נפעמנו, ובחרנו את הלוק של שנת 2023. בין כל השמלות המרהיבות והאוברולים הצבעוניים, בחרנו דווקא בלוק עם צבע אחד בלבד - לבן.

הלוק של קייט מידלטון לשנת 2023

הלוק הלבן של קייט מידלטון לא מצטיין למרות שיש בו רק צבע אחד, אלא בגלל. לקחת שמלה מלכותית ולהרכיב ממנה לוק עם נעלי עקב ותיק צד זו לא חוכמה, אבל להצליח להרכיב לוק מוצלח מצבע אחד בלבד זאת כבר מקצועיות. החל מהמכנס בגזרה המדויקת דרך הבלייזר שכולנו רוצות לאמץ ועד העגילים - לבנים גם הן - הלוק הלבן של קייט מידלטון הוא כזה שצריך למסגר בחדר ולהסתכל עליו בכל פעם שפותחים את הארון. יש מה ללמוד.