צירוף מקרים? גילינו עם מי מגי טביבי חולקת מאפרת

מגי טביבי מגישה את המהדורה המרכזית של ערוץ 14 מדי ערב, והפכה לפנים המוכרות ביותר של הערוץ. יצאנו לגלות מי המאפרת שעומדת מאחוריה, ובדרך גילינו לקוחה אחרת ומפתיעה לא פחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 12:51 יד בטבת התשפד

צירוף מקרים? גילינו עם מי מגי טביבי חולקת מאפרת
מגי טביבי, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית בערוץ 14, היא גם הפנים של הערוץ. כשאומרים ערוץ 14 אומרים מגי טביבי, ומזהים אותה עם הז'קטים המחויטים שהיא מקפידה ללבוש למהדורה והפנים הצעירות. אחרי שחשפנו את הסטייליסטית שעומדת מאחוריה ומספקת הופעות אופנתיות אלגנטיות ומדויקות, הפעם יצאנו לברר מי המאפרת שעומדת מאחורי הפנים של הערוץ.

זאת המאפרת של מגי טביבי ושרה נתניהו

המאפרת היא מיטל בר דוד, וממש במקרה - או שלא - היא גם המאפרת של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. לבר דוד יש בסך הכל 2,081 עוקבים באינסטגרם, אך הם בהחלט לא מעידים על מעמדה. בין השמות שעברו תחת המברשות שלה: סטטיק, מירי רגב, איילת שקד, מאי גולן, הדר מילר ואפילו ראש הממשלה בעצמו. את הגברת נתניהו היא איפרה לראשונה כבר ב-2021, אותה שנה שבה החלה לאפר גם את טביבי.

מאז הפכה למאפרת הקבועה של השתיים, ומדי פעם היא מעלה פוסטים של השתיים, מבלי להסתיר את דעתה הפוליטית. "העם אמר את דברו", כתבה לאחר הבחירות, ושיתפה פוסט עם הזוג נתניהו. בתמונה שפרסמה ובה מופיעה טביבי, כתבה: "מגישת המהדורה המרכזית שלנו, אין על היופי הפנימי והחיצוני שלה. בואו לראות אותה כל ערב". בראיון שנתנה ל-tmi כבר ב-2022, סיפרה בר דוד שהיא מגיעה לאן שאשת ראש הממשלה מבקשת, וסירבה לתת פרטים נוספים על הזוג.

מיטל בר דוד ושרה נתניהו: