שמעת על שיער בסגנון מעושן? 4 תסרוקות טרנדיות שאת חייבת לאמץ החורף

החורף כבר כאן ואנחנו פנינו למומחי השיער של המותג "לוראל פרופסיונל" כדי שיספרו לנו על התסרוקות הטרנדיות של חורף 2024. הבלונד נשאר, התלתלים חוזרים ובקרוב המראה המעושן לא יהיה רק שם של איפור ערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 12:43 יג בטבת התשפד

שמעת על שיער בסגנון מעושן? 4 תסרוקות טרנדיות שאת חייבת לאמץ החורף
תסרוקות, צילום: t.max,Shutterstock

עונת החורף החלה, וחוץ מהשינוי במלתחה הגיע הזמן לעשות שינויים גם במראה החיצוני. פנינו למומחי מותג השיער לוראל פרופסיונל וביקשנו מהם את הטרנדים לשיער שילוו את חורף 2024, עם המון שיק וסטייל.

הגולדן

גם בעונה הקרה הזו הטרנד של השנים האחרונות נשאר: הבלונד. המומחים מודיעים שהפעם נראה את גווני הבלונד האפורים וגם הזהובים. הבלונדים החמימים יחמיאו לעור הפנים וידרשו הרבה פחות איפור ומאמץ.

גוונים בלונדינים

גוונים בלונדינים צילום: hedgehog94,Shutterstock

הסמוקי

תתחילו לתרגל את השם: שיער בסגנון סמוקי (מעושן). לא התבלבלנו, לא מדובר באיפור ערב, אלא בטכניקת צביעת שיער בהשראת המראה המעושן שנותן גוון קר בשורשי השיער ומתחבר בצורה מושלמת לטונים בהירים יותר. טכניקת הצביעה מייצרת מראה מתוחכם, כזה שדורש תחזוק מינימלי.

שיער מעושן

שיער מעושן צילום: YuriyZhuravov,Shutterstock

ה-Glow

השיער המבריק הולך לתפוס מקום של כבוד בחורף הקרוב, בהשראת עולם הארכיטקטורה והאיפור הטבעי והזוהר. השיער יקבל מראה בריא, טבעי, חיוני עם הברקות שיגרמו לכל סטורי להראות כאילו יצאתן מתוך מגזין.

שיער מבריק

שיער מבריק צילום: Kourdakova Alena,Shutterstock

התלתלים

גם התלתלים יהיו תסרוקת פופולרית בחורף הקרוב, בעיקר בזכות התפתחותן של פורמולות חדשות שהופכות את החיים עם התלתלים לפשוטים הרבה יותר וקלים לסידור השיער. תופעת ההחלקות הולכת ופוחתת, והתלתלים הטבעיים מככבים.

תלתלים

תלתלים צילום: Roman Samborskyi,Shutterstock

בגזרת התספורות נראה את תספורות הקארה הקלאסיות מככבות עם טקסטורות טבעיות של גלים רכים, ומהצד השני השיער הארוך יככב גם הוא, עם תספורות ישרות באורך קו החזה ודירוגים פנימיים, שיתנו מראה קליל שלא דורש יותר מידי תחזוקה.