יובל דיין הופיעה בשמלה עוצרת נשימה. מי שאחראי עליה הוא מעצב שמלות כלה

יובל דיין הופיעה באירוע הצדעה לחיילים וגרמה לנו להתעכב על השמלה המיוחדת שלה. מי שאחראי על העיצוב המרהיב הוא ויוי בלאיש, מעצב שמלות כלה ותיק, שהצליח להתאים לדיין לוק שהיה מדויק לה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 21/12/23 13:20 ט בטבת התשפד

יובל דיין הופיעה בשמלה עוצרת נשימה. מי שאחראי עליה הוא מעצב שמלות כלה
יובל דיין, צילום: ליטל שונטי

בשבוע האחרון הזמרת יובל דיין לקחה חלק באירוע הצדעה לחיילים הגיבורים. דיין הגיעה לאירוע כדי לשיר, אבל אני לא הצלחתי להסיר את העיניים מהשמלה שהיא לבשה. כמו דתייה קלאסית העיניים שלי התעכבו על שמלה צנועה מכף רגל ועד ראש, שמצליחה להיות אלגנטית ובעיקר מקורית, בניגוד לשמלות מעצבות רבות שנראות כמו קולקצייה אחת גדולה עם פריטים זהים. אז יצאתי לברר.

השמלה של יובל דיין:

השמלה של יובל דיין

השמלה של יובל דיין צילום: ליטל שונטי

השמלה של יובל דיין עוצבה על ידי ויוי בלאיש

מי שאחראי על ההלבשה של דיין, החל מהשמלה המרהיבה וכלה בעגילי החישוק, הוא הסטייליסט אביב כפיר. וכפיר בהחלט יודע מה הוא עושה: השמלה שנבחרה לאירוע ההצדעה מדויקת לגזרה של דיין, ובעיקר מצליחה לשמור על התדמית שלה - מצד אחד לבן ונקי, עדין ולא מצועצע, ומהצד השני אמנותי ומיוחד ולא דומה לשום דבר אחר בנוף.

השמלה עוצבה על ידי מעצב האופנה ויקטור בלאיש, הידוע בשמו "ויוי בלאיש", ונחשב לאחד המעצבים המצליחים בארץ. בלאיש מוכר בעיקר בתור מעצב שמלות כלה מצליח ואף קיבל את פרס מעצב שמלות הכלה של השנה בטקס פרסי האופנה שארגן מגזין "את", אך מצטיין גם בשמלות ערב - כפי שאפשר לראות בשמלה של דיין. בלאיש מקפיד על הפרטים הקטנים: הפליסה בחלק התחתון של השמלה, הכתפיות התפוחות, והעיטורים שהופכים את השמלה ליצירת אמנות של ממש.

התכשיטים שדיין לובשת - העגילים, השרשרת והצמיד, נקנו כולם מהחברה "coconut love", מותג המתגאה בכך שהוא מציע לנשים עיצובים שנאספו בקפידה ובהשראה עולמית ללא תג המחיר של תכשיטים משובחים.