מלכת ספרד מציגה שני לוקים קלאסיים שכל דתייה חייבת בארון שלה

מלכת ספרד הגיעה לפגישה עם נוער FAD עם לוק אלגנטי שמורכב משתי שכבות: למטה חולצה וחצאית קלאסיים, למעלה מעיל שיכול לשמש אתכן בכל אירוע - אתן חייבות לאמץ את שניהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 12:24 ה בטבת התשפד

מלכת ספרד מציגה שני לוקים קלאסיים שכל דתייה חייבת בארון שלה
מלכת ספרד, צילום: shutterstock

אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מלוקים מגזריים וצנועים שמגיעים אלינו היישר מבית המלוכה. אחת הנסיכות שעושה זאת שוב ושוב היא קייט מידלטון, שכל תלבושת שלה יכולה להשתלב בארון של הדוסית המצויה. הפעם זו לטיסיה, מלכת ספרד, שהגיעה לפגישה עם נוער FAD בלוק - שמתפצל לשניים - וכל בחורה דתייה חייבת לאמץ אותו לארון שלה.

המעיל של מלכת ספרד יוצר לוק חדש לגמרי

מלכת ספרד הגיעה לפגישה עם חולצה שחורה רחבה ומאווררת, בעלת פתח וי עמוק, וחצאית פליסה לבנה שעוברת את הברך. את שני הפריטים היא שילבה עם חגורה שחורה עבה בעלת אבזם מלבני, והוסיפה נעלי עקב שחורות ושפיציות עם תיק צד שחור ריבועי. מעל כל הלוק האלגנטי והצנוע הזה לבשה המלכה שמלת מעיל, המציגה לוק אחר לגמרי. את המעיל השחור עם הכפתורים הלבנים אפשר ללבוש מעל כל תלבושת, ולשנות את כל המראה ברגע. הוא ארוך, צנוע, אלגנטי וקלאסי, ופשוט חובה לאמץ.

כדי להרכיב את הלוק הראשון תצטרכו את החולצה מ"Sandro Paris" והחצאית מ"Adolfo Domínguez", אך בשביל הלוק השני צריך רק את המעיל, שנקנה ב"CAROLINA HERRERA". אם תרצו באמת לדייק, הנעליים השחורות נקנו ב"PINKCHIC guagua".