זארה מתנצלת על הקמפיין שעורר סערה: "התמונות הוסרו"

אחרי שפרסמו קמפיין שהרגיז את קהל הלקוחות הפלשתינים, חברת האופנה מפרסמת התנצלות רשמית: "חלק מהלקוחות נעלבו מהתמונות האלה, שכעת הוסרו, וראו בהן משהו רחוק ממה שהיה מיועד כשהן נוצרו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 12:15 כט בכסלו התשפד

זארה מתנצלת על הקמפיין שעורר סערה: "התמונות הוסרו"
סניף של זארה, צילום: valerii eidlin,Shutterstock

בימים האחרונים הצליחה חברת האופנה "זארה" לעורר סערה. בקמפיין החדש של החברה הופיעה תמונה של דוגמנית הנושאת בידה גופה עטופה בתכריך לבן, כשסביבה הריסות וחורבן. הלקוחות הפלשתינים מצאו דמיון בין התמונה הזו לתמונות רבות של אימהות בעזה, חובקות את ילדיהן שנפגעו מההפצצות, לכאורה, וזעמו על הקמפיין "חסר הרגישות". בעקבות כך, לקוחות רבים קראו להחרמת רשת האופנה לאלתר. כעת החברה מפרסמת התנצלות לראשונה.

ההתנצלות של זארה: "מתחרטים על אי ההבנה, התמונות הוסרו"

בחשבונות הרשמיים של חברת האופנה פורסמה הודעת התנצלות: "לאחר האזנה לתגובות בנוגע
לקמפיין האחרון של זארה, נרצה לשתף את הלקוחות שלנו בפרטים הבאים", נכתב בהודעה, "הקמפיין, שתוכנן ביולי וצולם בספטמבר, מציג סדרה של תמונות של פסלים לא גמורים בסטודיו של פסלים". בחברה ביקשו להביע את התנצלותם, "למרבה הצער, חלק מהלקוחות נעלבו מהתמונות האלה, שכעת הוסרו, וראו בהן משהו רחוק ממה שהיה מיועד כשהן נוצרו. זארה מתחרטת על אי ההבנה ואנחנו מאשרים מחדש את הכבוד העמוק שלנו כלפי כולם".

במקביל, בצד הישראלי ממשיכים לזעום על התנהלות החברה. אחרי ההתבטאויות המזעזעות הגיע גם היעדר המבצעים המסורתיים של בלאק פריידי, וקמפיין שהצליח להתסיס גם אותנו: דוגמנית זארה עטופה בצעיף ירוק גדול, על רקע דלת אדומה, המזכירים באופן חריג את צבעי דגל פלשתין.