עובר מסך הלוק של רותם ישראל הוא בדיוק מה שאני צריכה לראות בבוקר על המסך

בניגוד ללוקים הסטנדרטיים של מגישות החדשות בשעות הערב, שחוזרים על עצמם כמעט מדי יום, רותם ישראל הופיעה בתכנית הבוקר עם חולצה מכופתרת שמותאמת בדיוק לסיטואציה | ביקורת אופנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/23 12:32 כג בכסלו התשפד

הלוק של רותם ישראל הוא בדיוק מה שאני צריכה לראות בבוקר על המסך
רותם ישראל בתכנית הבוקר של רשת 13, צילום: צילום מסך רשת 13

מגישי ומגישות הטלוויזיה, בכל שעות היממה, נבחנים לא רק על יכולות ההגשה שלהם ועל החדות שהם מפגינים לאורך השידור, אלא גם על הלבוש שלהם. בניגוד לשדרני רדיו, אצל אלו המופיעים על המסך יש חשיבות רבה לחזות החיצונית, ולא ניתן להתעלם ממנה. הבוקר (ד') רותם ישראל, המגישה הנוכחית של תכנית הבוקר ברשת 13, הדגימה איך עושים את זה נכון.

רותם ישראל בתכנית הבוקר

רותם ישראל בתכנית הבוקר של רשת 13 צילום: צילום מסך רשת 13

הלוק של רותם ישראל בתכנית הבוקר פשוט מדויק

אם במהדורה המרכזית המשודרת בשעות הערב מגישות החדשות בוחרות בצבעים קרים יותר, הרי שבבוקר המצב שונה. לא עוד כחול כהה או חליפה שחורה מעייפת - ישראל כיכבה בתכנית הבוקר עם חולצה מכופתרת בצבע ורוד בהיר עם צווארון עדין. לצד החליפה השחורה והחולצה הלבנה של הפרטנר, עומר ירדני, ישראל בלטה בלוק קליל ומשמח. כשאני פותחת את הבוקר שלי, שממילא נהיה קשה יותר בעקבות המלחמה, אני רוצה לראות צבעים נעימים, חמים ומשמחים.

הגדולה האמיתית בבחירת הלוק הייתה בצבע ורוד בהיר, כזה שלא יסנוור את העיניים שרק נפקחו, אלא יתמזג על המסך בהרמוניה וישדר הרבה מאוד קלאס. עם העגילים העדינים והשיער האסוף, ישראל הראתה איך נכון להתלבש לתכנית בוקר.