צייר לך שפם: 5 טיפים לשימור הטרנד הכי חם במלחמה

הרבה דברים הביאה איתה המלחמה הזאת, אבל אלפי בחורים עם שפם זה משהו שאף אחד לא יכול היה לצפות. החלטנו להתגייס למאמץ המלחמתי ולתת לחיילים שלנו טיפים לשפם הכי מוצלח במזרח התיכון

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/10/23 11:20 יא בחשון התשפד

צייר לך שפם: 5 טיפים לשימור הטרנד הכי חם במלחמה
חייל מילואים שהצטרף לטרנד השפם, צילום: ללא

מכל התרחישים שקרו במדינה בשבועות האחרונים שאף אחד לא צפה, זה אולי התרחיש הכי ביזארי. כן, אני מדברת על טרנד השפמים. למי שלא חי כאן ניתן עדכון: מילואמיניקים, חיילים בסדיר ובכלל גברים בישראל כרגע מגדלים שפמים בצל המלחמה. למה? לא ברור. אבל זה עושה אחלה של מורל אז אנחנו בעד.

כולם נפלו שבויים ללחץ החברתי וגורמים למדינה להיראות כמו במלחמת יום כיפור, ולא רק בגלל ההפתעה שהתחילה את המלחמה. סרטונים של גדודים משופמים רצים ברשת, החל משפם רחב ומרשים שמזכיר אציל אנגלי ועד שפם דק של סדירניק שפשוט לא מצליח לגדל יותר מזה.

החלתנו להתגייס למאמץ המלחמתי ולתרום למשופמים הטריים טיפים שיעזרו לכל אחד להגיע לשפם המושלם.

היגיינה

בסוף שפם זה שיער ושיער צובר לכלוך, לכן גם אם אתה בשטח כינוס בלי מקלחת, כדאי לנקות את השפם עם מה שיש- לחפוף אותו עם שמפו ומרכך זה הכי מומלץ אבל אם המצב קשה בשטח גם סבון 3 ב-1 עושה את העבודה.

קצת היגיינה לשפם לא תזיק

קצת היגיינה לשפם לא תזיק צילום: shutterstock

לחות

שיער הפנים יכול להיות גס מאוד, מה שיכול לגרום לעור להיות יבש ומגרד. לכן כדאי למרוח שמן זקן כדי לשמור על לחות לשפם ולעור שמתחתיו, אם חסר לכם- פרסמו בפוסט והעורף כבר ידאג לתרומות.

קצב הגדילה

צמיחת השפם יכולה להשתנות מאדם לאדם. אם אם אתה מאלה שלוקח להם זמן אז אל תתייאש. אנחנו רק בשבוע השלישי למלחמה והיא כנראה תהיה עוד הרבה זמן, אז אל דאגה. אם אתה מאלה שצריכים להסתפר כל שבוע אז הטיפ שלנו הוא- הימנע מחיתוך יתר! היזהר לא לקצץ את השפם מוקדם מדי. עדיף לתת לו להתארך ואז לקצץ אותו לצורה הרצויה.

מסרק

השתמש במסרק או מברשת שפם כדי לאמן את שיער הפנים שלך לצמוח בכיוון הרצוי ולהסיר סבכים או פסולת.

תספורת

תמיד גוזרים שפם רק כשהוא יבש! שיער רטוב כבד יותר ולכן נראה יותר ארוך. כאשר הוא מתייבש ו"מתכווץ", אתה עלול לגלות שגזזת יותר מדי. עוד על תספורת- בשעת החיתוך כדאי להיעזר במסרק כדי להרים את השיער- זה יקל הרבה יותר על חיתוך שלו עם מספריים.