רק לא מ-SHEIN: עשר הצעות לשמלות מדהימות לבוא המשיח

הגאולה מרגישה קרובה מתמיד, ובנות בכל הארץ מחפשות את שמלת המשיח המושלמת עבורן - לבנה וטהורה. מצאנו עבורכן עשר אפשרויות לשמלות קדושות במיוחד שכדאי לכן להזמין ממש בקרוב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 16/10/23 15:05 א בחשון התשפד

רק לא מ-SHEIN: עשר הצעות לשמלות מדהימות לבוא המשיח
שמלה לבנה לבוא המשיח, צילום: לידור בר

מלחמת "חרבות ברזל" מביאה איתה עוד תופעה מדהימה: שמלות משיח. בנות דתיות בכל רחבי הארץ מרגישות את הגאולה מתקרבת וממהרות להתארגן על שמלה לבנה לקראת בואו של הגואל. קבוצות וואטסאפ נפתחו לבנות הממליצות זו על זו על שמלות לבנות, ומעצבות אופנה מציעות מבצעים לשם המטרה הקדושה.

אחרי שהחברה הפופולרית SHEIN התגלתה כאנטישמית, החלטנו לסייע לכן למצוא שמלות לבנות של המעצבות המוכרות, שתוכלו להזמין לפני שהוא כבר כאן:

1. קדושה וטרנדית

השמלה הלבנה של הודיה לוביץ' מציגה את אחד הטרנדים של התקופה האחרונה: הקומות. השמלה עשויה כולה תחרה, בעיצוב לבן וטהור, והכי מתאימה לבואו של המשיח, שם את רוצה להיראות במיטבך.

איפה להשיג: הודיה לוביץ'.

מחיר: 339 שקלים.

צילום: צילום מסך הודיה לוביץ'

2. לחולל איתה בכרמים

השמלה הלבנה של הדס היא כזו שאפשר לצאת לחולל איתה בכרמים. חלקה עם שרוולי תחרה, קלילה אך חגיגית ולבנה. היא אמנם דורשת גיהוץ, אך בהחלט שווה את המאמץ.

איפה להשיג: הדס.

מחיר: 249 שקלים.

צילום: צילום מסך הדס

3. רק כמעט לבן

אם את ממש סולדת מהצבע הלבן וקשה לך לדמיין את עצמך בשמלה לבנה - חוץ מביום חתונתך כמובן - הפיתרון האידיאלי הוא גוון אוף וויט. שמלה עם שרוולים מנופחים, פתח מרובע וחיתוך במותן, כזו שתחמיא כמעט לכל גזרה.

איפה להשיג: הודולה.

מחיר: 259 שקלים.

צילום: צילום מסך הודולה

4. לרקוד כמו כלה

שמלה לבנה עלולה בקלות להיראות כמו שמלת כלה, אך זו של ברצ'ה מצליחה להביא את האיזון המדויק. מצד אחד עיצוב לבן, טהור וחגיגי, ומצד שני אלמנטים קטנים שמדגישים את ההבדל: לרקוד כמו כלה לכבוד המשיח, גם בלי החתן.

איפה להשיג: ברצ'ה.

מחיר: 251 שקלים.

צילום: צילום מסך ברצ'ה

5. גם לשבת שאחריה

עם כל החשיבות בהשקעה בשמלה במיוחד לכבוד המשיח, כדאי לוודא שהשמלה תוכל לשמש אתכן יותר מפעם אחת, ולא תוציאו כסף על מוצר חד פעמי. השמלה הזו של ברצ'ה מדויקת לשם המטרה - לבנה, צנועה וחגיגית, אך בהחלט כזו שתוכלי להרשות לעצמך ללבוש שוב ושוב.

איפה להשיג: ברצ'ה.

מחיר: 169 שקלים.

צילום: צילום מסך ברצ'ה

6. מתאימה להקפות

קחו בחשבון שהגעת המשיח תלווה בהרבה שירה וריקודים, וכדאי לחשוב על כך כשבוחרים את השמלה המיועדת. זו צריכה להיות אחת כזו מאווררת, קלילה, שיהיה אפשר לרקוד איתה הרבה, ועדיין לא תתנופף מדי ברוח.

איפה להשיג: זויה.

מחיר: 119 שקלים.

צילום: צילום מסך זויה

7. לבת הכפר

לפעמים הפשטות מנצחת: הצבע הטהור, העיטורים העדינים, שני חוטים מסתלסלים מהמותן, ואת מוכנה לבואו של המשיח.

איפה להשיג: זוהר אריאל.

מחיר: 360 שקלים.

צילום: צילום מסך זוהר אריאל

8. באה מאהבה

זו השמלה היחידה שזכתה לשאת את שם המותג שלה, ולא סתם. לפעמים לא צריך שמלה ייחודית, מספיק את זו שיש לך כבר בארון בצבעי חום, ורוד וחמרה רק בגרסה הלבנה, העיקר שתבואי מאהבה.

איפה להשיג: בא מאהבה.

מחיר: 279 שקלים.

צילום: צילום מסך בא מאהבה

9. הצווארון עושה הכל

זו הייתה יכולה להיות עוד שמלה רגילה שכבר ראינו ברשימה, אך כאן הצווארון עושה את כל ההבדל. חיתוך במותן, אורכים מדויקים ועיטורים לאורך כל השמלה - נראה לנו שמצאנו את השמלה המושלמת בשבילכן.

איפה להשיג: yanga.

מחיר: 329 שקלים.

צילום: צילום מסך yanga

10. תעטפי את עצמך

עם שמלת מעטפת אי אפשר לטעות, גם כשהיא לבנה. תעטפי את עצמך לקראת בואו של המשיח ותתארגני על שמלה כזו, שאת רק צריכה לקשור ותוך רגע את נראית מדהים.

איפה להשיג: לידור בר.

מחיר: 249 שקלים.

צילום: צילום מסך לידור בר

*יש לקחת בחשבון שזמני המשלוח והאספקה השתנו בעקבות המצב, וכך גם שעות הפתיחה של החנויות.